Valentin Mazareanu

Valentin Mazareanu

Valentin P. Mazăreanu, doctor în economie. Subiecte de interes: managementul riscului, securitatea informaţională, managementul proiectelor. Ocupaţii în prezent: project manager al www.managementul-riscurilor.ro, Co-Regional Director of PRMIA Bucharest Chapter, Director General al Paideia Consulting SRL Iasi, Expert IT în proiecte cu finanţare nerambursabilă. Studii: liceu militar, facultate de drept, master în Sisteme Informaţionale pentru Afaceri, studii doctorale în economie. Dezvoltare profesională: stagiu de cercetare în Franţa, Poitiers (subiect: managementul riscului); şcoală de vară în Finlanda, Jyvaskyla (subiect: managementul riscului, dreptul de proprietate intectuală, knowledge management); training internaţional Slovenia, Ljubljana (subiect: managementul proiectelor internaţionale); training naţional Romania, Iaşi (subiect: antreprenoriat, Analiză Tranzacţională, NLP, Comunicare şi Negociere).

0 Replies to “Acces liber la educatie”

  1. Am trait si eu experienta admiterii la liceu si pe cea a admiterii la facultate. Liceu a fost unul strict, militar, unde performanta era rasplatita cu permisie, iar slaba performanta cu interdictia de a parasi unitatea. Existau si premii la sfarsit de an, exista si revista liceului unde eram incurajati sa scriem si premiati chiar si pentru stangaciile noastre.
    Se facea mult pentru pregatirea noastra atat pe plan militar, cat si pe plan intelectual.
    (:) aveam si ore de buna maniera).
    Nu regret perioada, agreez acum maniera in care eram facuti sa ne dorim sa invatam, subscriu ideii de „intarire”.
    Constat o carenta in cultura generala la absolventii de liceu (nu generalizez, nu ii cunosc pe toti absolventii).
    Dar mi-ar placea sa vad la mai multi dorinta de a se informa, de a stii si nu doar de a petrece timpul prin retele sociale si canale de chat.

  2. melania coman spune:

    Da… open education e ceea ce ne asteapta pe toti… Am vazut o poza draguta ieri intr-o carte a lui Jack Canfield, unde o tipa se duce la Oficiul pentru Ocupare cu o lista luuuuuuuunga, luuuuuunga si zice:
    „Eu n-am educatie superioara, dar mi-am adus toate experientele esuate…”

  3. Mihaila Raul spune:

    Daca sunteti interesat de domeniu, as ridica problema invatamantului preuniversitar. Statul actual (ministerul) opteaza pentru invatamant participativ – cel putin asa am inteles de la invatatoarea copilului meu. Nu se mai dau note, ci calificative, toata clasa ia premiu, etc.
    Eu am facut facultatea in perioada 86-91, deci formarea mea s-a facut pe tiparele vechi. Erau note si un singur premiu 1. Dadeam examen la cls IX, XI si facultate. Admiterea nu se facea pe baza de dosar. Nu stiu daca invatamantul actual e mai bun sau mai rau, dar constat calitatea scazuta a absolventilor facuti in noul sistem. Toata lumea face facultate, iar cei cu relatii obtin diplome cu care ii blocheaza pe cei pregatiti in ocuparea unor pozitii. Eu sunt adeptul invatamantului competitiv si nu participativ: admitere si in clasa a V-a daca sunt mai multi doritori decat locuri. Adica Examen si nu dosar. cei nepregatiti fug de examene. Examenul poate duce si la eliminarea pe moment a unora buni, dar in mod evident cei buni vor iesi ulterior la suprafata. In 85, cand am dat si luat examen de admitere la facultate la zi, daca nu luai faceai armata lunga si rupeai mult timp cu scoala. Ulteriro era greu sa reintri in sistem. Am mai prins si promotia decretelelor. A fost competitie adevarata si nu-mi pare rau. M-a intarit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top