Au fost modificate manualele de utilizare MySMIS2014 Front Office si Back Office

Ministerul Fondurilor Europene a lansat aplicatia informatica MySMIS 2014. Prin intermediul acestui sistem informatic potentialii beneficiari din Romania vor putea solicita banii europeni pentru perioada de programare 2014-2020. Aplicatia este unica si va arata la fel pentru toate programele operationale. Legatura va fi facuta catre fiecare ghid in parte si indicatiile de completare vor fi de asemenea personalizate.

Orice persoana juridica poate fi inregistrata in sistem doar de catre reprezentantul legal sau un imputernicit al acestuia, obligatoriu prin utilizarea propriului Certificat digital calificat pentru semnarea electronica a documentelor. Numai reprezentantul legal (sau imputernicit) al unei persoane juridice care doreste sa depuna o Cerere de finantare are nevoie de certificat digital calificat. Persoana respectiva trebuie sa aiba fie calitatea de Reprezentant legal pentru acea institutie, fie imputernicire din partea Reprezentantului legal de a reprezenta institutia in relatia cu autoritatile de gestiune (AM/OI) pentru entitatea si/ sau proiectul (proiectele) pentru care se solicita finantare.

O persoana juridica va putea inscrie mai multi utilizatori pentru completarea informatiilor din Cererea de finantare. Cei care vor contribui la elaborarea cererii de finantare si, ulterior, la implementarea proiectului unei persoane juridice (ex. membri in echipa de proiect, consultanti etc.), nu au nevoie de certificat digital, dar vor avea nevoie sa primeasca o validare in aplicatie de la persoana juridica la care se asociaza (mai precis de la reprezentantul legal/ imputernicit al acesteia).

Manualul de utilizare MySMIS2014 FrontOffice

Manualul de utilizare MySMIS2014 BackOffice

Sursa: ADR SUD EST

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top