BANI PENTRU PRESĂ. Grupul Intact, cei mai mulți bani de la Guvern: peste 3,2 milioane de euro. Grupul ProSport, Cancan și Gândul, primul la online

media.jpg

Grupul Intact va lua cea mai mare “felie” din campania de informare prin care Guvernul sprijină presa: peste 3,3 milioane de euro pe durata celor patru luni de campanie, prin Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Radio ZU, dar și prin Jurnalul Național și site-urile grupului.

Grupul Pro TV (TV plus online) are în jur de 1,8 milioane.

La online, cei mai mulți bani – jumătate de milion de euro pentru cele patru luni – se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secțiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul și cancan.ro. Capital.ro (site despre ale căror titluri de click-bait Paginademedia.ro a scris în trecut) este, de asemenea, în top.

Site-ul Fanatik.ro e în capul listei la categoria “online locale”.

Ce companii de media intră în campania de informare a Guvernului?

Paginademedia.ro a făcut calculul în euro și vă prezintă lista posturilor de televiziune, a radiourilor, site-urilor și a titlurilor din presa scrisă care au fost acceptate în campanie.

Trei note importante:

1. Este o listă parțială, întrucât sunt încă în lucru și alte solicitări.

2. Conform acestei liste, deși campania de patru luni avea un buget maxim alocat de 40 de milioane de euro, totalul de până acum nu ajunge nici la jumătate: 17 milioane de euro totalizează, din calcule, campania Guvernului pe cele patru luni.

3. Pentru prima lună de campanie, instituțiile de media vor primi banii în avans, urmând ca situația să fie reglată în funcție de rezultate în lunile următoare.

Sumele au fost stabilite pe baza rezultatelor posibile (în anumite condiții de trafic și de audiență). Dacă acestea nu se realizează, nu se plătesc toți banii.

Înainte de listă, de menționat că această campanie a Guvernului are ca mesaj principal “Poartă masca”. Spotul TV actual merge pe mesajul “Poartă masca”, o execuție în care mesajele de încurajare sunt scrise pe măștile de protecție purtate de diverse personaje.

B1 TV a fost postul de televiziune care a difuzat primul spoturile din campania Guvernului, la începutul săptămânii trecute. Câteva zile mai târziu, clipurile au rulat și pe Digi 24, iar pe finalul săptămânii (joi fiind semnate contractele) au intrat și pe alte canale.

Grupul Pro TV (TV plus online) are în jur de 1,8 milioane.

La online, cei mai mulți bani – jumătate de milion de euro pentru cele patru luni – se duc către grupul lui Radu Budeanu (prin două firme), care are site-urile prosport.ro (cu secțiunea tacataca.ro, axată pe generarea de clickuri, de care Paginademedia.ro a scris în trecut), gândul și cancan.ro. Capital.ro (site despre ale căror titluri de click-bait Paginademedia.ro a scris în trecut) este, de asemenea, în top.

Site-ul Fanatik.ro e în capul listei la categoria “online locale”.

Ce companii de media intră în campania de informare a Guvernului?

Paginademedia.ro a făcut calculul în euro și vă prezintă lista posturilor de televiziune, a radiourilor, site-urilor și a titlurilor din presa scrisă care au fost acceptate în campanie.

Trei note importante:

1. Este o listă parțială, întrucât sunt încă în lucru și alte solicitări.

2. Conform acestei liste, deși campania de patru luni avea un buget maxim alocat de 40 de milioane de euro, totalul de până acum nu ajunge nici la jumătate: 17 milioane de euro totalizează, din calcule, campania Guvernului pe cele patru luni.

3. Pentru prima lună de campanie, instituțiile de media vor primi banii în avans, urmând ca situația să fie reglată în funcție de rezultate în lunile următoare.

Sumele au fost stabilite pe baza rezultatelor posibile (în anumite condiții de trafic și de audiență). Dacă acestea nu se realizează, nu se plătesc toți banii.

Înainte de listă, de menționat că această campanie a Guvernului are ca mesaj principal “Poartă masca”. Spotul TV actual merge pe mesajul “Poartă masca”, o execuție în care mesajele de încurajare sunt scrise pe măștile de protecție purtate de diverse personaje.

B1 TV a fost postul de televiziune care a difuzat primul spoturile din campania Guvernului, la începutul săptămânii trecute. Câteva zile mai târziu, clipurile au rulat și pe Digi 24, iar pe finalul săptămânii (joi fiind semnate contractele) au intrat și pe alte canale… Mai multe detalii aici. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.