O idee de afacere a unei tinere din Giurgiu a mobilizat mai multe familii cu risc de excluziune sociala. Andreea Urse a oferit semintele si consultanta necesara acestor familii iar echipa ei se ocupa cu comercializarea produselor rezultate.
Proiectul a fost premiat in cadrul primei editii a competitiei „Fabricat in Tara lui Andrei”, prin care OMV Petrom a oferit finantari totale in valoare de 350.000 de euro si doi ani de consultanta de business celor mai valoroase idei de afaceri sociale inscrise in concurs.
Pe 27 mai, a fost lansata cea de-a doua editie a competitiei in care romanii, cu sau fara experienta de business, isi pot transforma in realitate ideile sau planurile de afaceri ce raspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau intreprinderile individuale interesate se pot inscrie in perioada 27 mai – 2 iulie pe site-ul www.taraluiandrei.ro.
Sursa: Ziarul Gandul