Comunitatea antreprenoriala oradeana este asteptata la BUSINESS POINT EVENT

conferinta_presa-150x150Business Point Club organizeaza evenimentul marca proprie: Business Point Event, Editia a II-a, cu tema: „NETWORKING SI INOVATIE, PUNTE DE COMUNICARE IN ANTREPRENORIAT”

Data: 22 martie 2016

Locatia: Oradea Trade Center

Ora: 8:30 – 16:30

Speakeri:
–     Laszlo Pacso – Project Manager Business Days
–     Bianca Grip – Expert marketing Agrip
–     Anabela Luca – Specialist Google AdWords si Facebook Adlemonade
–     Teddy Necula – Regizor de filme inspirationale The Handycapped
–     Adrian Florea – Managing partner Trend Consult
–     Urs Hauenstein – Presedinte Professor for Business Management at International Council
–     Dan Stefan – Fondator si Director executiv Autonom Rent-a-Car
–     Anca Doicin – Redactor-Business Days Magazine,
–     Irina Gherghilescu – blog – Urmeaza-ti inima
–     Ciprian Rosu – Membru fondator Business Point Club

Moderatori:
–     Adina Todea – Manager Point Event
–     Dorel Voichita – Senior consultant, Burcash
–     Teodora Chifor – Fondator Edubiz

AGENDA
08:30 – 09:00    Inscriere participanti
09:00 – 10:20    Plenara cu tema:

NETWORKING SI INOVATIE, PUNTE DE COMUNICARE IN ANTREPRENORIAT

Speakeri: Ciprian Rosu, Dan Stefan, Anca Doicin, Urs Hauenstein, Adrian Florea, Tedy Necula
Moderatori: Adina Todea, Dorel Voichita
10:20 – 10:40    Pauza cafea
10:40 – 12:00    Masterclass cu tema:

BUSINESS NETWORKING – „SPUNE-MI CU CINE TE INSOTESTI CA SA ITI SPUN CINE ESTI”, IN BUSINESS (Suntem media celor 5 oameni cu care petrecem cel mai mult timp)

Speakeri: Laszlo Pacso, Irina Gherghilescu, Ciprian Rosu, Georgeta Busuioc, Bogdan Martin
Moderator: Teodora Chifor
12:00 – 12:50    Pranz (Bufet suedez la fata locului si in formularul de inscriere exista optiunea de a opta pentru meniu normal, sau vegetarian)
12:50 – 14:20    Workshop 1:

PARGHII ESENTIALE IN ANTREPRENORIAT – FINANTE SI INOVATIE
Speakeri: Dan Stefan, Adrian Florea, Dorel Voichita, Urs Hauenstein
Moderator: Teodora Chifor
14:20 – 14:30    Pauza networking
14:30 – 15:50    Workshop 2:

TENDINTE SI PREVIZIUNI IN COMUNICAREA DE BUSINESS
Speakeri: Anca Doicin, Tedy Necula, Anabela Luca, Bianca Dancila
Moderator: Adina Todea
16:00 – 16:30    Tombola
19:00    Cocktail Business Point Club
(Locatia va fi anuntata fiecarui participant inscris)

DE CE SA PARTICIPI LA BUSINESS POINT EVENT?

– Pentru speakerii prezenti – specialistii, expertii si consultantii care pot sa te ajute sa gasesti solutii si raspunsuri la problemele si provocarile cu care te confrunti,

– Pentru relevanta si diversitatea workshopurilor si a manifestarilor existente la eveniment,

– Pentru ca poti fi parte in procesul crearii unei culturi antreprenoriale sanatoase in Romania, te poti alatura celor care cred in potentialul economic al orasului Oradea, al zonei si al tarii,

– Pentru ca si reinvestim fiecare resursa acumulata in proiectele noastre, dedicate exclusiv pentru crearea unui mediu economic mai competitiv si pentru un viitor mai bun pentru copii si nepotii nostri.

Inscrierile se fac prin completarea formularului disponibil aici.

Persoana de contact: Ligia Jorda – Sales Manager (0740 578 726).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top