Cum poti infiinta o firma daca nu ai sediu social

contracteSediul social este adresa unde asociatii unei societati comerciale pot fi contactati atat de organele oficiale cat si de partenerii comerciali. Astfel este important ca antreprenorii sa aleaga o locatie prezentabila care reflecta credibilitatea firmei. In cazul in care fondatorii societatii nu dispun de un imobil pentru sediu social sau intampina dificultati legate de obtinerea acordului vecinilor sau al Asociatiei de Proprietari ei pot apela la serviciul de gazduire sediu firma la cabinet de avocat.

In baza art. 3 litera h din Legea nr. 51/1995 birourile de avocatura pot pune la dispozitia intreprinzatorilor debutanti acest serviciu pe o perioada maxima de un an.

Pachetele de asistenta juridica difera in pret si componenta. Serviciile de baza in programul de gazduire sediu firma la cabinet de avocat numit si serviciu de gazduire sediu social sunt:

  • redirectionarea corespondentei sau a mandatelor oficiale;
  • biroul de avocatura va pune la dispozitie un numar de fax si telefon pentru a receptiona toate apelurile clientilor legate de informatii utile sau oferte;
  • asociatul unic/ asociatii nu vor fi nevoiti sa obtina certificatul eliberat de Administratia Financiara pentru a dovedi ca spatiul ales poate fi folosit ca sediul social al firmei;
  • antreprenorii nu vor fi nevoiti sa obtina acordul Asociatiei de Proprietari sau al vecinilor;
  • contractul de asistenta juridica intre asociatul unic/asociatii si avocat se poate incheia in cel mai scurt timp.

Serviciile complexe de gazduire sediu social oferite de anumite birouri de avocatura sunt:

  • consultanta afaceri si management
  • consultanta fiscala pentru fondatori si administrator
  • contabilitate
  • servicii de infiintare

Cel mai important avantaj al acestui contract de asistenta juridica este faptul ca asociatul unic/asociatii vor fi scutiti de cautarea indelungata a unui spatiu ideal pentru sediul social al firmei. Zona in care se situeaza sediul respectiv starea cladirii pot avea un impact important asupra imaginii societatii. Birourile de avocatura pun la dispozitia intreprinzatorilor un birou elegant intr-un cadru profesional. Stabilirea sediului social intr-un cabinet de avocatura nu presupune faptul ca activitatea comerciala a societatii se va desfasura in aceasta locatie. Aici gasiti detalii referitoare la servciul de gazduire sediu social oferit in Bucuresti: http://www.avocat-firme.info/gazduire-sediu-firma-in-bucuresti.html

Birourile de avocatura ofera serviciul de gazduire sediu firma la cabinet de avocat pentru fondatorii SRL-urilor.

Legislatia din tara noastra restrictioneaza incheierea unui contract de gazduire sediu social la o perioada de un an.

Documentele necesare pentru a incheia contractul de asistenta juridica cu un cabinet de avocatura sunt:

  • C.I. asociat unic/asociati
  • Actul Costitutiv (in cazul in care a fost deja redactat de asociati)
  • Documentul doveditor pentru rezervarea denumirii firmei eliberat de Registrul Comertului

Intreprinzatorul debutant nu va fi obligat sa obtina acordul vecinilor si al membrilor din Asociatia de Proprietari, certificatul doveditor eliberat de Administratia Financiara sau contractul de inchiriere sau de cumparare-vanzare. Onorariul achitat pentru asistenta juridica se va plati in momentul incheierii contractului referitor la gazduirea sediului social la adresa biroului de avocatura.

Serviciul de gazduire sediu firma la cabinet de avocat va usura procesul de stabilire a sediului social in cazul oricarei intreprinderi. Antreprenorii pot incheia un astfel de contract pentru o perioada mai lunga sau mai scurta in functie de interesul societatii comerciale.

Alte informatii suplimentare:

  • Care sunt costurile totale de infiintare a firmei?
  • Care sunt actele necesare pentru infiintarea unui SRL?
  • Cat costa serviciul de gazduire sediu social la un cabinet de avocatura?

Aflati pe www.avocat-firme.info.

Acest articol v-a fost oferit de Cabinet de avocatura Leonte Oana Madalina
Web: http://www.avocat-firme.info
Telefon: 0722 236 175
Email: [email protected]

3 Replies to “Cum poti infiinta o firma daca nu ai sediu social”

  1. Buna ziua,

    Care este procedura de dupa primul an de infiintare pentru prelungirea contractului de sediu social?

  2. S-au schimbat aceste documente de la redactarea articolului?

    Multumesc!

  3. Cornel Popa spune:

    Buna ziua,
    Ce se intampla dupa primul an de gazduire? Se poate prelungi contractul cu avocatul respectiv sau statul te obliga sa ai sediul propriu ?

    Multumesc !

Dă-i un răspuns lui Cornel Popa Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top