NEXUS – Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 10-16 august 2008, in statiunea Mamaia, cursul de perfectionare profesionala cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora.
Temele abordate in cadrul programului sunt:
-Sistemul achizitiilor publice
-Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice
-Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii
-Documentatia de atribuire
-Atribuirea contractului de achizitie publica
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice
-Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE
Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Programul se adreseaza specialistilor incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentând entiatea contractanta in procesul de achizitii.
Pentru o grupa de minim zece persoane, cursul poate fi organizat si la sediul institutiei solicitantului.
Termen limita de inscriere: 25.07.2008.
Taxa de instruire: 1000 RON (TVA inclus).
Discounturi:
10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare
Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu – PR Manager
Telefon: 0251/419999; 0721/323888
Fax: 0351.815098
E-mail: [email protected]
Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 10 iulie 2008