Curs Management Financiar, 3-11 septembrie 2011, Camera de Comert Bucuresti

euro_best_teamEuro Best Team va invita sa participati la cursul de Management Financiar care va avea loc in perioada 3-11 septembrie la Bucuresti. Cursul se adreseaza coordonatorilor financiari ai diferitelor proiecte, dar in special ai proiectelor finantate din fonduri europene. Mai multe detalii gasiti pe www.eurobestteam.ro.

Perioada de desfasurare a cursului va fi: 3-4 septembrie si 10-11 septembrie 2011.

LOCATIE: Camera de Comert si Industrie Bucuresti sau la sediul EBT – vezi contact (in functie de numarul celor inscrisi).

OFERTA: Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 5 august 2011 si beneficiati de taxa redusa de 800 de lei, plus TVA. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei, plus TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, pauzele de cafea, taxele de evaluare si certificare CNFPA.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

FORMULARUL DE INSCRIERE – il puteti descarca de pe www.eurobestteam.ro.

Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos, pe aceasta pagina sau la sediul nostru.

AGENDA CURSULUI:

Durata cursului este de 4 zile, 6 ore pe zi, de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 17.00.

Ziua 1

09:00 – 10:30 Elementele de baza si specificul proiectelor cu finantare europeana
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Structura proiectului si corelarea resurselor
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Rolul planului de activitati si planului financiar in buna administrare a proiectului
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Mecanismul de alocare bugetara: cadrul legislativ privind cheltuielile eligibile, cheltuieli neeligibile, contributia UE, contributia proprie a beneficiarului.

Ziua 2

09:00 – 10:30 Recapitulare ziua 1
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Surse aditionale rambursabile disponibile pe piata romaneasca si coroborarea acestora cu nevoile solicitantului.
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Rolul analizei cost beneficiu in administrarea financiara si economica a proiectului: analiza optiunilor, analiza financiara si de sustenabilitate, analiza economica, analiza de risc.
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Evaluarea factorilor de risc rezultati ca urmare a dinamicii preturilor la factorii de productie.

Ziua 3

09:00 – 10:30 Recapitulare ziua 2
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Etapa de implementare a proiectului.
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Semnarea contractului de finantare si stabilirea transelor in functie de specificul beneficiarului.
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Planificarea perioadelor de incasare si plati rezultate din finantarea europeana si finantarea din sursele proprii.

Ziua 4

09:00 – 10:30 Recapitulare ziua 3
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:15 Gestiunea activitatilor proiectului cu resursele alocate, atribuirea detaliata a atributiilor, controlul privind resursele financiare.
12:15 – 13:45 Pauza de pranz
13:45 – 15:15 Impactul implementarii proiectului asupra bugetului aplicantului/beneficiarului. Situatiile financiare urmarite ante si post implementare. Caracteristicile situatiilor financiare, indicatori de performanta. Citirea rezultatelor si atribuirea de solutii.
15:15 – 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare generala

Lectorul cursului este Natalia Cirimpei

Natalia Cirimpei este consultant pe proiecte cu finantare europeana si granturi internationale nerambursabile. Pana in prezent a realizat evaluarea unui numar de 150 de cereri de finantare in cadrul programelor Phare, Ispa, Sapard, Banca Mondiala, POR, POSCCE, atat din punct de vedere tehnic cat si financiar-economic.

A intocmit si evaluat documentatii pentru proiecte de infrastructura de transport, turism, social, educatie, sanatate, IMM si intreprinderi mari. Totodata, a facut parte din comisia speciala de evaluare a proiectelor din cadrul Programelor Integrate de Dezvoltare Urbana, a caror valoare estimativa depaseste 40 mln Euro.

Experienta sa nationala este completata de calitatea de consultant de afaceri pentru multinationale din Europa Centrala si de Est, realizand planuri de rentabilitate financiara, scheme de parteneriat si analiza acestora avand in vedere pe de o parte standardele Grupului, iar, pe de alta parte, specificul legislativ, de piata al tarilor de implementare.

Natalia este absolventa Academiei de Studii Economice din Bucuresti, detine diploma de MBA Romano-Canadian si a finalizat un Master in Stiinte Europene de pe langa Institutul Friedrich Schiller. Din 2007 pana in present, urmeaza sesiunile de dezvoltare organizationala, avand calitatea de consilier organizational si coach. In cadrul companiei Euro Best Team preda si Cursul de Analiza Cost Beneficiu – studii fezabilitate.

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa trimiteti formularul de inscriere la [email protected]. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat, precum si o copie a cartiii de identitate.

SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti

Contact:
Madalina Nedelcu – 0726.615.538
www.eurobestteam.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top