Mare parte din antreprenorii mici și medii din România nu își evaluează corect afacerea atunci când caută un investitor căruia să vândă. De multe ori confundă valoarea imobiliară cu valoarea businessului, explică Dragoș Anastasiu, din postura de consultant, la șase luni după ce a lansat AdWise, un cluster de consultanță pentru antreprenorii mici. De asemenea, accesul la finanțare este blocat nu de faptul că nu sunt bancabili, ci lipsa de organizare în documente. ,,Aici intervenim noi, și îi ajutăm să se pregătească profesionist pentru momentul în care aplică pentru finanțare,,, explică antreprenorul în serie și fondatorul Eurolines.
La șase luni de la lansarea companiei de consultanță Ad-wise, Dragoș Anastasiu și partenerii săi au deja în portofoliu aproximativ 20 de companii antreprenoriale pe care le-au ajutat sau încă le ajută să-și îndeplinească diverse obiective. Acestea sunt cele care au trecut de rigurosul proces de selecție, în care echipa Ad-wise a evaluat businessul și a oferit potențialilor parteneri o radiografie clară a acestuia.
Au trecut șase luni de la lansarea Ad-wise. Cum a evoluat compania în aceste luni? Câți antreprenori au la expertiza experților Ad-wise?
Lucrurile au stat chiar mai bine decât am estimat noi la lansare. Am avut aproximativ 100 de cereri. Acestea au intrat în procesul de selecție și am trecut în etapa a doua cu circa 20. Domeniile în care activează aceste companii sunt variate, de la fashion și desing interior până la dezvoltare de new business, servicii sau distribuție utilaje. Au apelat la noi antreprenorii mici și medii, mai ales cei cu cifre de afaceri până în 100 de mii de euro și cei care depășesc 5 milioane de euro pe an. În funcție și de mărime și specificul activității, cei care ne-au căutat și-au dorit soluții de dezvoltare, proceduri interne, reorganizare și optimizare.
Citește articolul integral aici