Feedback eveniment „Serile ABC”, 14 mai 2009

 

Aseara a avut loc primul eveniment “Serile ABC”.

Ce s-a intamplat in cadrul acestui eveniment?

 

Am discutat despre coordonatele generale ale unei afaceri si cum putem gestiona finantele firmei folosind instrumente specifice de management financiar: managementul veniturilor si costurilor, managementul creantelor si datoriilor, managementul cash-flow-ului, managementul firmei prin bugete.

 

Deasemenea am discutat despre obiectivele, beneficiile si regulile unui networking de afaceri facut cu profesionalism.

 

Multumesc colegilor care au raspuns invitatiei de a participa la aceasta prima intalnire din cadrul “Serilor ABC”: Ana Maria, Anca, Daniela, Bogdan, Mariana, Ioana C., Monica, Oana, Elena, Dan, Andreea, Ioana S., Argentina.

 

Si ii invit pe ei sa povesteasca mai multe!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alte evenimente si feedback-ul oaspetilor nostri pot fi accesate aici si aici.

 

Va salut cu drag,

Anda

 

Anda Racsa

Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

7 Replies to “Feedback eveniment „Serile ABC”, 14 mai 2009”

  1. Andreea J. spune:

    Felicitari Andei pentru ca a reusit sa explice un subiect care ii sperie pe foarte multi intr-un mod simplu, clar si eficient. Si ca m-a facut sa ii inteleg mai bine pe contabili 🙂 Pe langa partea instructiva, componenta de networking a adus un plus de valoare bine meritat intalnirii noastre.

  2. Feedback primit direct prin email: spune:

    Ana Maria M.
    A fost o seara cu foarte multe numere pentru mine 🙂 insa pentru prima data cred am inteles si eu ce e cu ele 🙂

    Elena P.
    Mi-a facut placere sa particip la acest eveniment… Sper sa mai organizezi si altele ca acesta.
    Iti multumesc pentru o seara placuta plina de informatii utile.

    Monica M.
    Din punctul meu de vedere, acum incep sa pun bazele finantelor, un domeniu care, recunosc, nu m-a
    atras pana acum. Dar stii cum este, daca faci ceva cu drag si inveti de la o persoana placuta, totul iese bine :).

    Dan I.
    Participarea la seminar a fost o experienta pozitiva pentru mine. Am obtinut ceea ce doream de la seminar dpdv continut. Partea relationala(de networking) a fost „cireasa de tort” 🙂

    Anca G.
    Mi-a placut foarte mult intalnirea, atat continutul cat si structura. Mai rar am vazut o combinatie intre „hard” content-finante si „light” content-networking, foarte reusita imbinarea. Merci.

  3. Ioana Seiche spune:

    Cu o tema interesanta, evenimentul a fost binevenit si poate influenta in mod pozitiv performantele viitoare ale fiecarui manager, in propria companie.

    Invitarea unui specialist in networking a adus un plus de valoarea intalnirii.

    Mult succes in continuare!

  4. Daniela Avarvare spune:

    Seminarul „Serile ABC” mi s-a parut foarte instructiv si foarte bine structurat. Pornind de la un studiu de caz practic, partea teoretica s-a inteles mult mai bine.
    Am aflat cum trebuie sa gandim in conditiile actuale, cum putem preveni anumite situatii sau cum gasim solutii la anumite probleme.
    Trebuie sa remarc partea teoretica foarte bine prezentata, astfel incat sa fie usor aplicata.

  5. Participarea la evenimentul organizat in 14 mai 2009 a fost o surpriza foarte placuta. Castigul meu personal a fost ca mi-am clarificat cum sa-mi fac o strategie financiara de rezistenta in criza. Abordarea constructiva, solutiile bine punctate si foarte pe intelesul nefinantistilor mi-au tinut atentia treaza pe parcursul intregii prezentari. Va recomand sa participati si va veti convinge!

Dă-i un răspuns lui Feedback primit direct prin email: Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top