ionel_timisanIn general, managerii doresc sa reduca cat mai mult timpul petrecut instruind, pentru ca subordonatii sa produca cat mai repede. Dar managerii uneori nu constientizeaza ca, oamenii desfasoara activitati necorespunzatoare calitativ pentru care se asteapta sa fie platiti, deterioreaza echipamente, afecteaza relatiile cu ceilalti membrii ai echipei de proiect sau chiar cu beneficiarul sau clientul – toate acestea contribuind la cresterea costurilor si la aparitia intarzierilor.

Din pacate nu exista o unica solutie universal-valabila, dar putem cauta solutii preventive care ajuta:

  1. Pastrati o atitudine calma, relaxata, deschisa spre discutii, aratati ca sunteti comunicativ, flexibil, dispus sa ascultati despre problemele intâmpinate si ca aveti rabdare. Este principalul necesar. Dar prin relaxat si flexibil a nu se intelege prea maleabil, trebuie sa va pastrati verticalitatea/fermitatea in deciziile luate in legatura cu echipa/personalul si intreg proiectul.
  2. Daca inclinati spre o latura temperamentala a dumnevoastra este sanatos sa stiti ca aceasta in general va afecteaza activitatea, relatiile cu echipa, deciziile luate, chiar si „sanatatea” proiectului, scrie Ionel Timisan pe blogul sau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top