
Copywritingul este mai degraba un proces, a carui finalitate poate fi remarcata pe paliere multiple: de la atragerea atentiei asupra unui produs, serviciu, persoana, brand si pana la determinarea unor comportamente de achizitie in randul potentialilor consumatori.
Cele doua zile de activitate sunt caracterizate de un nivel inalt de interactivitate, participantii avand posibilitatea sa puna in aplicare concepte cheie si sa invete prin intermediul jocurilor de rol si al simularilor.
Pe 21-22 aprilie, la sediul companiei Development Training Consulting, veti avea ocazia sa:
- interactionati cu doi traineri cu experienta in lucrul cu clienti ca: UNICEF, ecomTIM 2011, Asociatia Industrii Creative, Grill Society, AltIasi, Copywriteri.ro, Nonverbal.ro, Q Web Solutions sau Hill Center Sport&SPA;
- invatati trucuri si tehnici noi de copy si content writing care va vor ajuta sa va adaptati mai bine mesajele la publicul tinta;
- va consolidati bazele teoretice, va exersati scriitura si pentru alte canale de comunicare decat cele pe care le folositi in prezent, descoperiti noi laturi ale meseriei, va pregatiti mai bine sa ii determinati pe ceilalti sa va cumpere ideile;
- invatati de la ceilalti participanti, faceti schimb de tips&tricks, impartasiti povesti din domeniu.
Aveti toate motivele sa va alaturati acestei provocari! Inscrieti-va pana pe 19 aprilie pe site-ul www.cursautorizat.ro si asigurati-va unul dintre cele 16 locuri disponibile.
Taxa de participare este 300 lei + TVA, pret in care sunt incluse si suportul de curs si pauzele de cafea.