Platforma prin care se vor atrage cele 46 miliarde euro din Politica de Coeziune 2021-2027, disponibilă din 16 mai. Ce trebuie să știe beneficiarii care vor să depună proiecte

untitled-design.png

În această perioadă este în curs de finalizare dezvoltarea sistemului informatic MySMIS2021/SMIS2021+, sistemul unic de management al informației privind fondurile externe nerambursabile aferente perioadei de programare 2021-2027.Sfarsitul primului paragraf

Conform calendarului operaționalizării noului MySMIS, începând cu data de 16 mai proiecte aferente perioadei de programare 2021 – 2027 vor putea fi depuse într-o variantă optimizată a aplicației.

Dezvoltarea sistemului informatic pentru atragerea fondurilor

Aplicația MySMIS2021 acoperă toate etapele ciclului de viață al unui proiect – definirea apelului, elaborarea și depunerea proiectului (cererii de finanțare), evaluarea, contractarea, achizițiile, implementarea și monitorizarea, prin module dedicate. Între modulele aplicației există o interdependență, astfel încât informațiile pot fi, pe de o parte, asociate codului unic al proiectului, și pe de altă parte, agregate la diferite niveluri ale programului operațional.

Modulul Apeluri este utilizat în etapa de lansare și validare a apelurilor de proiecte și permite autorităților cu atribuții în gestionarea programelor să parametrizeze atributele necesare editării cererilor de finanțare în conformitate cu specificațiile din ghidul solicitantului. Parametrii stabiliți în acest modul, de exemplu tipul categorii de cheltuieli, indicatori (de realizare și de rezultat), sunt cei din care potențialii beneficiari vor selecta în elaborarea cererii de finanțare pentru proiectele depuse pe acel apel. Noile funcționalități aferente acestui modul vor fi testate în cursul acestei luni și vor putea fi utilizate începând din luna aprilie.

Modulul Cereri de finanțare asigură introducerea de către beneficiari a informațiilor necesare pentru completarea cererii. Modulul este utilizat pentru introducerea de informații structurate și atașarea de documente justificative în secțiuni definite în vederea elaborării și transmiterii cererii de finanțare. Noile funcționalități aferente acestui modul vor fi testate în cursul lunii aprilie și vor putea fi utilizate începând din a doua jumătate a lunii mai.

Sursa: mfe.gov.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top