Antreprenorii aflati la inceput de drum, interesati sa-si lanseze sau sa-si dezvolte startup-urile se pot inscrie la cea de-a patra editie a programului de accelerare Hubcelerator. 30 de startup-uri vor fi selectate sa parcurga etapele programului.
Participantii vor invata de ce au nevoie pentru lansarea, validarea si dezvoltarea unui business de la antreprenori si mentori precum:
• Axinia Bogdan (Emag),
• Marian Popa (Deutsche Bank),
• Raluca Radu (answear.com),
• Sergiu Negut (Fru Fru),
• Paul Ghita (Melow Drinks)
• Sorin Kertesz (Biciclop).
Workshop-uri practice pe teme de interes precum vanzari, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat 1 la 1 sau de evenimente de pitching, fac parte din agenda Hubcelerator.
Pentru a participa la Hubcelerator antreprenorii trebuie sa completeze formularul de aplicare disponibil pe pagina hubcelerator.ro pana la data de 25 septembrie 2016. Criteriile de selectie includ potentialul afacerii, gradul de inovare si impactul urmarit.
Participarea in program presupune achitarea unei taxe ce variaza intre 1.500 si 2.000 de lei, in functie de numarul membrilor unei echipe. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficiala a programului.
Hubcelerator este un program de accelerare organizat de Impact Hub Bucharest.
Pana in prezent, programul a adus impreuna peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre fostii participanti isi dezvolta in prezent afacerile, mai arata acestia.
Printre cele mai de succes idei dezvoltate cu ajutorul Hubcelerator se numara:
• Iutta, un brand de genti, pantofi si accesorii extrem de indragit,
• Soup Loop, primul bar de supa dedicat hranei sanatoase,
• Aviziero, o aplicatie online de gestiune a asociatiilor de proprietari din Romania,
• Dare to Rug, primul brand de design romanesc care creeaza covoare de autor,
• Sunday Bagels – bagel shop-ul ,
• Bunicel, specializat pe dulceata si gemuri 100% naturale
• Upside Down, o companie ce produce sacose si genti din bannere reciclate.
Sursa: cifn.info