Autoritatea de management pentru PODCA a emis o atentionare pentru beneficiarii care efectueaza achizitii spre sfarsitul perioadei de imlementare a proiectelor.
„Beneficiarii care au prevazut in cererea de finantare fonduri pentru achizitionarea de bunuri necesare pentru asigurarea implementarii in conditii optime a proiectelor pe care le deruleaza, trebuie sa tina cont de faptul ca, achizitionarea acestora la sfarsitul perioadei de implementare a proiectului, fara o justificare intemeiata, nu se considera oportuna si are drept consecinta nevalidarea cheltuielilor aferente”, se arata in comunicatul AM PODCA.
Aceasta atentionare este valabila pentru urmatoarele tipuri de cheltuieli:
- Cheltuieli cu achizitia de consumabile aferente activitatilor desfasurate in cadrul proiectului;
- Cheltuieli pentru dotari care pot intra in categoria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar;
- Cheltuieli cu achizitionarea materialelor si serviciilor de intretinerea curenta a sediului.
Sursa: AM PODCA