PODCA: Noi modificari privind cererile de rambursare

In vederea simplificarii procesului de verificare a cererilor de rambursare depuse la AM PODCA, pentru care, pana in prezent, nu v-au fost rambursate cheltuielile solicitate, va adresam rugamintea de a transmite Autoritatii de Management sectiunea 4.1 „Detalierea costurilor pe fiecare activitate” din bugetul proiectului, simplificata astfel:

  • pretul unitar se elimina,
  • cheltuielile se centralizeaza pe linii bugetare,
  • unitatea de masura mentinandu-se sau inlocuindu-se, dupa caz, cu pachet (exemplificare mai jos).

De asemenea, beneficiarii care, pana in prezent, nu au depus cereri de rambursare la AM PODCA, trebuie ca anterior trimiterii acestora, sa isi modifice sectiunea 4.1 in sensul celor mai sus-mentionate.

Va atragem atentia ca, datele din sectiunea 4.1 nu trebuie sa genereze modifiicari ale valorilor liniilor bugetare aprobate prin ultima varianta de buget!

Documentele vor fi transmise la adresa de e-mail: [email protected] in urmatoarele formate (excel si pdf – cu semnatura si stampila reprezentantului legal), in termen de 2 zile lucratoare de la primirea prezentei solicitari.

Totodata, documentele vor fi transmise Autoritatii de management si in format letric, cu adresa de inaintare, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal.

Exemplu de buget simplificat
Exemplu de buget nesimplificat

Sursa: AM PO DCA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top