POSCCE: Operatiunea 1, Apel 5 – „Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”

computere_administratie.jpg

Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, prin Operatiunea 1 – Apel 5, isi propune implementarea de sisteme informatice pentru eficientizare si modernizare a serviciilor publice oferite cetatenilor.

Status: INACTIV
Depunere pana la: 21.06.2013 
Suma minima: 26.500.000 lei
Suma maxima: 79.000.000 lei

Obiective principale

computere_administratieExista doua obiective principale ce trebuie indeplinite simultan prin proiectul propus spre finantare:

  1. Furnizarea de servicii publice on-line catre cetateni/mediul de afaceri/administratie publica;
  2. Eficientizarea activitatilor interne ale institutiei publice care contribuie la furnizarea respectivului serviciu, utilizand mijloace specifice TIC.

Solicitanti eligibili

Institutii publice centrale si/sau entitati aflate in subordinea/coordonarea institutiilor publice centrale, numai cu acordul ordonatorilor principali de credite.

Activitati eligibile

  • Achizitionarea de sisteme informatice de eficientizare si modernizare a serviciilor publice oferite cetatenilor (achizitionarea serviciilor de dezvoltare si implementarea solutiilor software si integrarea aplicatiilor folosite, respectand etapele clare de dezvoltare a proiectului: analiza cerintelor, proiectare, implementare si testare) – activitate obligatorie
  • Instruirea personalului care va utiliza produsele software implementate si cel care va asigura mentenanta – activitate obligatorie
  • Informare si publicitate pentru proiect – activitate obligatorie
  • Auditarea partiala si finala a proiectului, inclusiv auditarea din punctul de vedere al securitatii aplicatiei – activitate obligatorie
  • Achizitionarea de servicii de consultanta pentru pregatirea si managementul proiectului, inclusiv servicii de asistenta juridica pentru realizarea achizitiilor publice
  • Conectarea la infrastructura broadband (acolo unde nu exista si este necesara pentru implementarea proiectului)
  • Achizitionarea de aplicatii software si licente software necesare pentru realizarea proiectului
  • Achizitionarea si implementarea de solutii de semnatura electronica si plata electronica
  • Construirea retelei LAN necesara pentru implementarea proiectului (in interiorul cladirii/cladirilor unde se implementeaza proiectul)
  • Configurarea si implementarea bazelor de date, migrarea si integrarea diverselor structuri de date existente
  • Dezvoltarea continutului initial necesar pentru implementarea proiectului 
  • Realizarea unui website/portal, achizitionarea domeniului pentru acest website
  • Achizitionarea de echipamente si dotari justificate din punct de vedere a implementarii proiectului (care pot include: servere, calculatoare tip desktop, portabile (numai pentru echipa de implementare), monitoare, echipamente de retea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, dotarea corespunzatoare a centrului de date, etc.)

Cheltuieli de investitii trebuie sa constitue minim 85% din cheltuielile eligibile totale ale proiectului.

Echipamentele achizitionate prin proiect pot fi folosite doar de institutii publice aflate in subordinea sau in coordonarea solicitantului.

Nu este permisa utilizarea echipamentelor achizitionate prin proiect de catre o persoana de drept privat, indiferent de actionariat.

Beneficiarul se va angaja ca prin contractul/contractele incheiate pe perioada implementarii cu diversi furnizori sa asigure obligatoriu garantia si mentenanta aplicatiei.

Conditii de finantare

Valoarea maxima a finantarii acordate: 79.000.000 lei (inclusiv TVA pentru cheltuieli eligibile).

Valoarea minima a finantarii acordate: 26.500.000 lei (inclusiv TVA pentru cheltuieli eligibile).

Rata maxima de cofinantare:

  • 100% din cheltuielile eligibile pentru solicitantii finantati integral de la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si de sanatate;
  • 98% pentru celelalte categorii de solicitanti eligibili.

Termene-limita

Solicitantul va completa si va transmite on-line cererea de finantare, la care va atasa toate documentele solicitate in prezentul ghid, pana la data de 21 iunie 2013.

Aplicatia software prin care se va face inregistrarea si transmiterea aplicatiei va fi disponibila pe pagina web a MSI – OIPSI la adresa http://fonduri.mcsi.ro.

De asemenea, solicitantul trebuie sa depuna o cerere de finantare in original, plus doua copii, la autoritatea de implemenetare.

Durata maxima de implementare a proiectului este de 18 de luni de la semnarea contractului de finantare, dar nu mai tarziu de 30.06.2015.

DOCUMENTATIE

Puteti descarca urmatoarele documente utile:

Ghidul solicitantului pentru Operatiunea 3.2.1 – apel 5 si anexe (ZIP)

Finantator: Uniunea Europeana, prin POSCCE

Sursa: Ministerul pentru Societatea Informationala

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top