Ministerul pentru Societatea Informationala a lansat apelul de proiecte pentru Operatiunea 3.2.1 „Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”, apel 4, din cadrul Domeniului Major de Interventie 2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice”, Axa III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”.
Obiectivul principal al acestei operatiuni este implementarea unui proiect la nivel national, in vederea eficientizarii si modernizarii prin informatizare a fluxurilor si proceselor aferente actelor de stare civila si a serviciilor complementare.
Parteneriat intre: Ministerul pentru Societatea Informationala (MSI) care va fi lider de proiect, aceasta fiind si solicitantul finantarii, in sensul acestui Ghid, Ministerul Afacerilor Interne (prin Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, MAI – DGCTI), Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date (DEPABD).
Activitati eligibile
- Achizitionarea serviciilor de dezvoltare si implementarea solutiilor software si hardware si integrarea acestora (pentru proiectele integrate) respectand etapele clare de dezvoltare a proiectului: analiza cerintelor, proiectare, implementare si testare – activitate obligatorie
- Instruirea personalului care va utiliza produsele software implementate si cel care va asigura mentenanta – activitate obligatorie
- Informare si publicitate pentru proiect – activitate obligatorie
- Auditarea partiala si finala a proiectului, inclusiv auditarea din punctul de vedere al securitatii aplicatiei – activitate obligatorie
- Achizitionarea de servicii de consultanta pentru pregatirea si managementul proiectului, inclusiv servicii de asistenta juridica pentru realizarea achizitiilor publice
- Conectarea la infrastructura broadband (acolo unde nu exista si este necesara pentru implementarea proiectului)
- Achizitionarea de aplicatii software si licente software necesare pentru realizarea proiectului
- Achizitionarea si implementarea de solutii de semnatura electronica si plata electronica
- Construirea retelei LAN necesara pentru implementarea proiectului (in interiorul cladirii/cladirilor unde se implementeaza proiectul)
- Configurarea si implementarea bazelor de date, migrarea si integrarea diverselor structuri de date existente
- Dezvoltarea continutului initial necesar pentru implementarea proiectului
- Realizarea unui website/portal, achizitionarea domeniului pentru acest website
Achizitionarea de echipamente si dotari justificate din punct de vedere a implementarii proiectului (care pot include: servere, calculatoare tip desktop (numai pentru personalul cu atributii si activitate in domeniul aferent actelor de stare civila), portabile (numai pentru echipa de implementare), monitoare, echipamente de retea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, dotarea corespunzatoare a centrului de date la nivel central, etc.)
Conditii de finantare
Ajutorul se acorda sub forma de finantare nerambursabila.
Alocarea financiara aferenta prezentei cereri de propuneri de proiecte este de 154.000.000 lei, din care aproximativ 127.358.000 lei prin FEDR si 26.642.000 lei de la bugetul de stat.
Rata maxima de cofinantare este 100 %.
Termen-limita
Perioada de inregistrare on-line a propunerilor de proiecte este cuprinsa intre 18.03.2013, orele 9.30 pana la data de 17.04.2013, orele 16.30.
Finantator: Uniunea Europeana
Sursa: MCSI
DOCUMENTATIE
Puteti descarca urmatoarele documente utile:
Aceasta retea de date cred ca ar trebui dat share catre Sistemul medical pentru a usura implementarea programelor ce privesc evidenta pacientilor pentru medicii ce vor prescrie medicamentele pe cardul de sanatate la nivel national. Societatea civila trebuie sa rezolve problemele cetateanului.