
Obiective:
– sa contribuie la diferentierea ofertelor europene de turism prin valorificarea patrimoniului cultural comun;
– sa contribuie la integrarea orizontala si verticala a sectorului turismului cultural facilitand clusterele / retelele in domeniul produselor turismului cultural si al intreprinderilor din sectorul turistic.
Pot depune proiecte: administratii centrale, autoritati locale/regionale si asociatiile lor, agentii si operatori de turism, ong-uri, camere de comert si industrie sau orice alte organizatii care au printre activitatile desfasurate: turismul, cultura, dezvoltarea rurala si
regionala, comunicarea, marketing-ul, etc.
Consortiile trebuie sa contina cel putin 4 parteneri din cel putin 4 state participante la programul comunitar CIP (Competitivitate si Inovare).
Actiuni finantate:
– conferinte, ateliere de lucru, targuri, festivaluri;
– magazine/reviste;
– website-uri de promovare turistica;
– aplicatii informatice de marketing si comunicare;
– campanii media, etc.
Durata maxima a unui proiect poate fi de 18 luni.
Se urmareste cofinantarea a 4-5 proiecte.
Data limita de aplicare: 7 octombrie 2011.