Operatiunile „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national” si „Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestora”

Operatiunile „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national” si „Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestora”

ATENTIONARE: Acest program nu este activ in acest moment!

Introducere

Acest ghid se refera la urmatoarele operatiuni:

A: Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea
brandului turistic national;

B: Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) si dotarea acestora.

Obiectivele programului

Obiectivele acestui domeniu major de interventie sunt:

  • Promovarea potentialului turistic romanesc prin imbunatatirea imaginii de tara, cu scopul de a promova Romania in strainatate si de a creste atractivitatea sa pentru turism si afaceri;
  • Crearea Centrelor Nationale de Informare si Promovare Turistica (CNIPT) in scopul cresterii numarului turistilor;
  • Instituirea unui sistem integrat si informatizat a ofertei turistice romanesti.
Solicitanti eligibili

Solicitantul este Ministerului pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale prin Directia Generala Promovare Turistica.

Activitati eligibile

Activitatile eligibile in cadrul operatiunii A sunt:

  • Crearea si promovarea brandului turistic national;
  • Realizarea de studii, necesare pentru definirea si promovarea brandului turistic national;
  • Activitati specifice de marketing, inclusiv marketing electronic;
  • Elaborarea unui studiu privind impactul brandului;
  • Refacerea brandului;
  • Promovarea brandului turistic national;
  • Amenajare spatii expozitionale;
  • Realizarea de materiale publicitare, de prezentare si promovare cu caracter general si pentru mediatizarea prezentei romanesti la actiuni de promovare a brandului turistic national;
  • Actiuni de publicitate si reclama in tara si in strainatate a brandului turistic national.

Activitatile eligibile in cadrul operatiunii B sunt:

  • Realizarea unui sistem national integrat, cu acces on-line, pentru colectarea si diseminarea informatiilor turistice;
  • Achizitionarea de echipamente IT , licente, necesare operarii sistemului national.

Conditii de finantare

Pentru operatiunea A) alocarea financiara pentru perioada 2007-2013 este de 75 milioane Euro iar pentru operatiunea B), alocarea financiara pentru perioada 2007-2013 este de 20 milioane euro, din care 700.000 euro pentru componenta Instituirea unui sistem integrat si informatizat a ofertei turistice romanesti.

Pentru operatiunea A) valoarea totala a proiectului este cuprinsa intre minim 17.000.000 lei si maxim 100.000.000 lei.

Pentru operatiunea B) valoarea totala a proiectului este cuprinsa intre minim 1.000.000 lei si maxim 2.500.000 lei.

Finantator: Uniunea Europeana
Sursa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Informatii suplimentare
Folositi instrumentele urmatoare pentru a obtine detalii complete despre acest program de finantare
Nu exista nici un instrument.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top