S-a atribuit prin procedura de licitatie publica contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitesti

drumuri.jpg

Contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitesti a fost atribuit prin procedura de licitatie publica asocierii Spea Ingegneria Europea, sucursala din Bucuresti, contractul avand o durata de implementare de 17 luni, potrivit unui comunicat transmis luni de CNAIR.

Contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti” a fost atribuit prin procedura de licitatie publica deschisa asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucuresti Tecnic Consulting Engineering Romania SRL, anunta Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Finantarea proiectului este asigurata din Fonduri de Coeziune (85%) si bugetul de stat (15%).

CNAIR a supus dezbaterii publice cele cinci variante de traseu ale Autostrazii Sibiu-Pitesti, inca din faza realizarii Studiului de Fezabilitate si a declansat discutii cu autoritatile locale si cu toti cei interesati.

Avand in vedere importanta acestui proiect, autostrada Sibiu-Pitesti, la nivelul CNAIR s-a infiintat inca de anul trecut colectivul de lucru – Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/Actualizarea Studiului de Fezabilitate (SF) pentru „Autostrada Sibiu-Pitesti”. Aceasta unitate, in cadrul careia au fost desemnati 18 angajati ai CNAIR de diferite specializari, va urmari procesul de realizare a SF-ului si, in mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel incat sa fie respectate standardele de calitate impuse de UE.

Pentru realizarea eficienta a Studiului de Fezabilitate, compania a decis in luna decembrie 2016 suspendarea contractului pentru o perioada de trei luni intrucat in sezonul de iarna nu se pot realiza investigatii de teren, in special studii geotehnice.

In cadrul CTE-CNAIR din noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele sectiuni ale autostrazii Sibiu – Pitesti, dupa cum urmeaza: sectiunea 2 (Boita – Racovita, de la km 15+000 la km 43+000) si sectiunea 3 (Racovita – Valeni, de la km 43+000 la km 72+000).

Astfel, traseul intreg al Autostrazii Sibiu – Pitesti, in lungime de aproximativ 123 km, este compus din sase sectiuni:
– Sectiunea 1, Sibiu – Boita, de la km 0 la km 15+000, asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;
– Sectiunea 2, Boita – Racovita de la km 15+000 la km 43+000, leaga localitatea Boita cu localitatea Racovita;
– Sectiunea 3, Racovita-Valeni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea autostrazii prin Valea Baiasului facand conexiunea dintre Defileul Oltului si Defileul Vaii Topologului;
– Sectiunea 4, Valeni – Curtea de Arges, de la km 72+000 la km 90+000 traverseaza Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Arges;
– Sectiunea 5, Curtea de Arges – Pitesti, de la km 90+000 to km 123+037, leaga localitatea Curtea de Arges cu orasul Pitesti si autostrada existenta prin valea Argesului;
– Sectiunea 6, aceasta sectiune consta in reabilitarea a 14 km de Drum National, respectiv DN 73C fiind drum de legatura intre Nodul Rutier Tigveni si Ramnicu Valcea, precum si constructia a 2,5 km de drum nou.

Sursa: Mediafax

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top