Sistemul informatic al Primăriei Oradea va fi modernizat cu circa 3 milioane de lei din fonduri europene

PRIMARIA-oradea.jpg

Primăria Oradea a anunţat investiţii de aproape trei milioane de lei din fonduri europene pentru modernizarea sistemului informatic al municipalităţii. Potrivit unui comunicat de presă al primăriei, proiectul vizează dezvoltarea unor soluţii de arhivare electronică, implementarea unor fluxuri de lucru digitale şi accesul online gratuit la serviciile publice ale municipalităţii.

La finalul proiectului, după 18 luni, orădenii vor putea depune cereri şi dosare prin internet, urmând să primească răspunsurile tot online. “Prin intermediul soluţiilor informatice propuse de proiect se doreşte: furnizarea unui număr cât mai mare de servicii electronice; implementarea conceptului de identitate electronică a cetăţeanului pentru personalizarea serviciilor oferite acestuia; implementarea de fluxuri integrate de procesare a demersurilor cetăţenilor; informarea publicului cu privire la avantajele utilizării serviciilor furnizate de primărie prin mijloace electronice”, se arată în comunicat.

Contractul de finanţare a proiectului “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului Oradea” a fost semnat în data de 11 iulie şi este finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Valoarea contractului semnat este de 2.990.561,63 lei, din care valoarea ajutorului financiar nerambursabil este de 2.930.750,40 lei, iar contribuţia proprie a Municipiului Oradea este de 59.811,23 lei.

Sursa: Administratie.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.