Specializare si certificare internationala in Knowledge Management

Specializarea si certificarea internationala in Knowledge Management

disponibila, in sfarsit, si in Romania

~ prolog la cea de a II-a editie a INCUBATORULUI de PROIECTE si AFACERI EUROPENE

(Bucuresti, Centrul ALERON, 19-21 martie 2009) ~

Avem deosebita bucurie sa va anuntam ca, dupa testarea cu succes pe cele cinci continente, sistemul de lucru si organizare a business-ului propriu, conform principiilor subsumate Societatii Cunoasterii si ale unui „management cunoscator” (organizarea afacerii bazata pe invatare continua) proprii sistemului de invatare trainica si de promovare a business-ului de tip KM, incep sa dea roade cu adevarat si in tara noastra. Astfel, salutam cu profund respect si sincera incantare initiativa prestigiosului consultant si trainer Octavian SERBAN, George Town University MBA / Certified Knowledge Manager IKMI, de a lansa si in Romania, Programul KM Specialization.

International Knowledge Management Institute (IKMI) furnizeaza prin filialele sale si reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial. Beneficiile de baza ale absolventilor si membrilor retelei internationale KMI sunt urmatoarele: formare personalizata face-to face si prin workshop-uri virtuale, precum si componente selectionate din cadrul programului e-CKM; participarea la proiectele si activitatile remunerative regionale, derulate in fiecare dintre institutele componente; certificarea specifica de nivel international a competentelor si abilitatilor dobandite, conform standardelor unitare ale IKMI, precum si oportunitatea de consultare permanenta cu CKM mentorii/instructorii acreditati si cu board-ul Facultatii de e-Learning in vederea constituirii KM Body of Knowledge, ca organism international devotat Societatii Cunoasterii.

Spre edificare, in acelasi cadru, va invitam sa consultati pe siteul  www.structuralfunds.ro/Atelier/KM.html prezentarea sistemului de lucru pe plan global a KM si sa beneficiati din plin de avantajele noului stil de management al proiectelor si de coordonare a afacerilor in miezul crizei, drept modalitate coerenta si unitara pe plan mondial de certificare internationala a abilitatilor si competentelor de consultanta si training in vederea fructificarii celor mai captivante si stimulative oportunitati de finantare si de investitii pe termen mediu si lung. Mentionam ca IKMI este reprezentat in Europa de Est  de Knowledge Management Institute-Romania prin agentia Knomacons.

Amintim ca lansarea programului Knowledge Management Specialization in Romania, anticipata deja cu ocazia primei reuniuni a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene (Bucuresti, 6 februarie 2009), este plasata sub egida Platformei de Actiune si Interventie Rapida “EU-RO Clearing Funds”, coordonata de EUROLINK-House of Europe si se va desfasura la Bucuresti, in perioada 19-21 martie 2009, sub deviza “Investitii sanatoase prin cura intensiva de KNOWLEDGE MANAGEMENT”. Aceasta reuniune face parte dintr-un proiect nonguvernamental si nonprofit mai amplu – Atelierul Inter-Activ de Idei, Proiecte si Investitii Inovative -, sprijinit de “Asociatia de Stiinte Alternative din Romaniasi “ALERON. Training. Consulting. Outsourcing”, precum si de urmatorii Parteneri Media: NewsChannel.ro; Grupul “Tribuna Economica” (revistele “Euroconsultanta” si “Economie si Administratie Locala”); ClubAfaceri.ro; GhiseulBancar.ro, Finantare.ro; SmartFinancial.ro; SmartBank.ro; Comunicatii Mobile; PRWave.ro; ComunicateMedia.ro; StiriEvenimente.ro; Early Warning Support al Platformei “EU-RO Clearing Funds”.

About Sever Avram

Sever AVRAM - coordonator general - Platforma de Actiune si Interventie Rapida a Societatii Civile in favoarea stimularii absorbtiei Fondurilor Europene "EU-RO Clearing Funds". A lucrat ca si consilier de afaceri publice pentru Comisia Europeana in Romania si a contribuit la elaborarea capitolului de politici sociale si dezvoltarea resurselor umane din cadrul Planului national de aderare al Romaniei la Uniunea Europeana. Incepand cu anul 1996,  a activat ca si consultant si/sau trainer in domeniul institutiilor si fondurilor UE, al comunicarii, relatiilor publice si lobby-ului in cadrul a numeroase proiecte europene finantate direct de Comisia Europeana de la Bruxelles,  Departamentul de Stat al SUA, Open Society Institute, precum si de mari finantatori privati internationali sau autohtoni. In urma unui proiect PHARE pe care l-a coordonat, incepand cu anul 2004, se ocupa de organizarea sub egida Platformei CEFTAC (www.ceftac.ro) a “Zilei Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania” si a altor evenimente pentru mediul de afaceri. Din anul 2006, a avut initiative speciale legate de absorbtia fondurilor UE, incepand cu saloanele regionale si scolile de vara de la Constantza si Baile Sovata pana la cele doua editii deja desfasurate  ale Forumului Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei fondurilor UE (Bucuresti, in 2007 si 2008). Coordoneaza activitatea de consultanta pe proiecte a CPS (Consortiul Parteneritului Strategic) si a Atelierului Interactiv de Idei, Proiecte si Investitii Inovative (www.StructuralFunds.ro).  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.