Start-up-ul Nalu, producator de lenjerie intima, a castigat marele premiu de 70.000 de euro pus la bataie in cadrul Startarium PitchDay 2017

24140212-1547585285332079-1127422085-o.jpg

Producatorul de lenjerie intima Nalu a castigat marele premiu de 70.000 de euro, in cadrul evenimentului Startarium PitchDay, aflat la cea de-a doua editie.

„Aceasta finantare inseamna scalare pentru Nalu, o duce de la un business care acum este romanesc si partial international, ii da sansa sa devina un business mare, sa-si tripleze cifra de afaceri, sa angajeze mai multi oameni. imi permite sa targetez mai bine comunicarea si sa am stocuri pentru retaileri din alte tari”, spune Sonia Micu, fondatoarea Nalu.

Produsele Nalu pot fi regasite in Statele Unite, in Marea Britanie, iar in Cehia, Slovacia si Romania prin retailerul Zoot.

Pe locul 2, castigand premiul de 20.000 de euro s-a situat start-up-ul Life Box, un start-up care isi propune sa echilibreze alimentatia oamenilor in raport cu programul incarcat din viata de zi cu zi.

„Finantarea inseamna un imbold pentru a incepe sa ducem Life Box in celelalte sapte orase importante din Romania, si inseamna o ocazie de a lansa proiectul Life Box Verde, care este in zona de ecologie, vrem sa reusim sa strangem tot ce inseamna cutii si caserole incat sa avem un business clean”, Florin Scarlat, fondator Life Box.

Premiul de 10.000 de euro oferit locului 3 ii revine start-up-ului Statia de Joaca, care propune un nou produs, ce poate fi modificat si reasamblat in mai multe tipuri de mobilier sau de jucarii, care sunt necesare in educatia si in cresterea copilului.

Sursa: Ziarul Financiar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.