Curs „Expert in achizitii publice” – Focus pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice, 18-19 iulie 2009, Predeal

CE?

Prima zi:

Prezentarea variantei „demo” a Sistemului Electronic de Achizitii Publice, autentificarea participantilor la curs in SEAP varianta demo.

Inregistrarea in SEAP:

– General;

– Cont utilizator;

– Adrese. Cerere de inregistrare in sistem.

Certificatul digital:

– Confirmare validare;

– Instalare;

– Adaugare utilizatori, drepturi de operare in sistem, modalitati acordare drepturi;

– Tarife utilizare SEAP.

Elemente de administrare:

– Utilizatori;

– Profil – efectuarea modificarilor;

– Definire sabloane – conditii de plata, conditii de livrare, document.

Proceduri (inclusiv speciale) de atribuire:

– Licitatia deschisa;

– Licitatia restransa;

– Licitatia offline cu faza finala desfasurata electronic;

– Cererea de oferte – invitatii de participare, organizare(definire), depunere, deliberare;

– Criterii de evaluare a ofertelor – direct sau invers proportionale;

– Cumparare directa – produse de catalog.

Ziua a doua:

Anunturi – vizualizare, definire, publicare:

– Anuntul de intentie;

– Anuntul de participare;

– Anuntul de atribuire;

– Anuntul tip erata;

– Publicarea in SEAP a documentatiei de atribuire;

– Simularea desfasurarii unei proceduri de achizitie din pozitia autoritatii contractante;

– Simularea desfasurarii unei proceduri de achizitie din pozitia ofertantului;

– Criptarea ofertelor.

CINE?

Expert SEAP – cu o buna experienta teoretica si practica in derularea procedurilor de achizitie publica electronica si in asistenta tehnica pentru administrarea si utilizarea SEAP. Noi facem training cu practicieni, nu cu lectori.

DE CE?

Pentru ca:

– este cel mai rentabil curs de achizitii publice de pe piata si probabil cel mai bun;

– firma SVASTA Consult are 6 ani de competente in achizitii publice (seminarii din 2003);

– SVASTA a implementat proiecte de armonizare a legislatiei de achizitii publice cu legislatia Uniunii Europene atat in Romania cat si in Macedonia;

– 2.700 de cursanti au absolvit cursurile SVASTA de achizitii publice in ultimii 6 ani;

– rata de feedback pozitiv depaseste 85%;

– exemplele aduse la seminar sunt luate de la autoritati contractante reale;

– puteti sa aduceti cazuri de la propriile organizatii si sa gasim impreuna rezolvarea la seminar; puteti trimite aceste cazuri la [email protected].

CAND si UNDE?

18 iulie de la 9:00 pana la 18:00

– (cu pauze cumulate de 2 ore)

19 iulie de la 9:00 la 12:30

– (cu pauza de cafea de 15 minute)

Suport profesional ulterior pe site-ul management-training.ro sectiunea Agora.

Predeal, Hotel Dragului***.

CAT?

Curs: 790 Lei (scutit de TVA);

Cazare si masa: 390 Lei (pret fara TVA) – cazarea incepe de vineri, 17 iulie (cu cina de vineri) – hotel de 3 stele in centrul Predealului.

Reducere 3% pentru al 2-lea participant de la aceeasi organizatie; 5% pentru al 3-lea participant de la aceeasi organizatie.

Oferta speciala: 10% reducere pentru participantii de la organizatii care au mai fost la seminariile SVASTA Consult.

Informatii la www.svasta.ro; 021.315.25.00; 0730.633.805, [email protected]; persoana de contact dl. George Marinescu.

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top