MCTI organizeaza selectie consultanti individuali

Guvernul Romaniei, prin intermediul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei (MCTI) a primit un imprumut de la Banca Mondiala pentru implementarea proiectului „Economia Bazata pe Cunoastere”.

Ca urmare a fazei pilot si a procesului de selectie desfasurat la nivel national, in cadrul proiectului „Economia Bazata pe Cunoastere,” vor fi implementate 260 de Retele Electronice ale Comunitatilor Locale (RECL).

Lista comunitatilor selectate (comune si orase mici) este disponibila online aici.

Unitatea de Management al Proiectului (UMP) din cadrul MCTI va angaja 8 Administratori Regionali si 8 Coordonatori Regionali, care trebuie sa fie inregistrati ca si Persoane Fizice Autorizate (PFA). Acestia isi vor desfasura activitatea, vor fi localizati si vor acoperi teritoriul Romaniei in conformitate cu impartirea teritoriala in Regiuni de Dezvoltare.

Termenii de Referinta ce descriu in detaliu sarcinile de lucru (incluzand impartirea pe regiuni si responsabilitatile specifice pentru Administratori Regionali si Coordonatori Regionali) sunt publicati online pe site-ul MCTI si pe site-ul proiectului „Economia Bazata pe Cunoastere„.

Durata estimata a contractului este de 3 ani din momentul intrarii in efectivitate.

Administratorul Regional al RECL va avea urmatoarele calificari minime si experienta specifica:

– Studii superioare;

– Cunoasterea mediului rural din Romania, avand experienta in lucrul cu administratiile locale;

– Abilitati de comunicare si coordonare;

– Cunoasterea perfecta a limbii romane, scris si vorbit;

– Experienta in dezvoltarea si implementarea de proiecte diverse;

– Experienta si abilitatea de a oferi instruire;

– Capacitatea de a rezolva situatii diverse in relatia cu cetatenii si autoritatile din localitatile supervizate;

– Permis de conducere.

Urmatoarele calificari ale Administratorul Regional al RECL vor constitui un avantaj:

– Experienta anterioara in dezvoltarea-implementarea proiectelor IT&C;

– Cunostinte de baza a limbilor vorbite de catre minoritatile nationale la nivelul regiunii supervizate;

– Cunostinte de limba engleza;

– Experienta si abilitati de a oferi instruire si asistenta pentru dezvoltarea de noi proiecte;

– Capabilitatea si cunostintele necesare in a identifica oportunitati de finantare/dezvoltare pentru comunitatile locale supervizate.

Pentru a accesa Termenii de Referinta ce descriu in detaliu sarcinile de lucru (incluzand impartirea pe regiuni si responsabilitatile specifice) pentru Administratori Regionali click aici.

Coordonatorul Regional al RECL va avea urmatoarele calificari minime si experienta specifica:

– Studii superioare;

– Cunoasterea mediului rural din Romania, avand experienta in lucrul cu administratiile locale;

– Abilitati de comunicare si coordonare;

– Cunoasterea perfecta a limbii romane, scris si vorbit;

– Cunostinte de limba engleza;

– Experienta in dezvoltarea si implementarea de proiecte diverse;

– Experienta si abilitatea de a oferi instruire;

– Capacitatea de a rezolva situatii diverse in relatia cu cetatenii si autoritatile din localitatile supervizate;

– Permis de conducere.

Urmatoarele calificari ale Coordonatorului Regional al RECL vor constitui un avantaj:

– Experienta anterioara in dezvoltarea-implementarea proiectelor IT&C;

– Cunostinte de baza a limbilor vorbite de catre minoritatile nationale la nivelul regiunii supervizate;

– Experienta si abilitati de a oferi instruire si asistenta pentru dezvoltarea de noi proiecte;

– Capabilitatea si cunostintele necesare in a identifica oportunitati de finantare/dezvoltare pentru comunitatile locale supervizate.

Pentru a accesa Termenii de Referinta ce descriu in detaliu sarcinile de lucru (incluzand impartirea pe regiuni si responsabilitatile specifice) pentru Coordonatori Regionali click aici.

MCTI, prin intermediul Unitatii de Management al Proiectului (UMP) invita consultantii individuali eligibili in a-si exprima interesul pentru a furniza aceste servicii. Consultantii interesati trebuie sa furnizeze informatii care sa dovedeasca faptul ca sunt calificati in a oferi serviciile solicitate (de ex, CV, certificate, etc.).

Consultantii individuali vor fi selectati prin compararea calificarilor consultantilor ce si-au exprimat interesul in conformitate cu procedurile specificate in Guidelines: Selection and Employment of Consultants by World Bank Borrowers, capitolul V – Selectia Consultantilor Individuali, publicat de Banca Mondiala in mai 2004. Consultantii interesati pot obtine informatii suplimentare de la adresa specificata mai jos, zilnic pe perioada programului de lucru (09:00 – 17:00 ora locala).

Expresiile de interes insotite de CV in limba engleza trebuie sa mentioneze Regiunea pentru care se opteaza si trebuie transmise la adresa de mai jos prin fax/e-mail pana la data de
2 Aprilie 2007, ora locala 12:00.

Pentru mai multe informatii:

Diana Voicu, Director Proiect

Telefon: +40-31-710 40 20 (21, 22, 23)

Fax: +40 – 31 – 710 40 24

E-mail: [email protected].

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top