Curs gratuit: Imbunatatirea accesului IMM-urilor din Regiunea de Nord-Est la fondurile europene

Pentru a mari capacitatea de absorbtie a fondurilor europene de care beneficiaza Romania in perioada 2007 – 2013, Asociatia Partener – Grupul de Initiativa pentru Dezvoltarea Locala Iasi deruleaza in prezent proiectul „Identificarea, Formularea si Implementarea proiectelor – IFI. Program de perfectionare profesionala in managementul proiectelor cu finantare din partea Uniunii Europene pentru IMM-uri”.

Proiectul, finantat de Uniunea Europeana prin Programul Phare 2004, vizeaza imbunatatirea accesului IMM-urilor din Regiunea de Nord-Est la fondurile care le sunt adresate prin intermediul programelor Uniunii Europene, in vederea dezvoltarii competitivitatii lor.

In acest scop, va fi derulat un program de perfectionare profesionala in domeniul managementului proiectelor cu finantare din partea Uniunii Europene pentru IMM-uri din judetele Iasi si Botosani (de la 1 ianuarie 2005, a intrat in vigoare noua definitie a IMM-urilor la nivel european: categoria microintreprinderilor, a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-uri) este formata din intreprinderi care au mai putin de 250 de angajati si o cifra de afaceri anuala care nu depaseste 50 milioane de Euro sau un bilant contabil total care nu depaseste 43 milioane de Euro. Intreprinderea mica este intreprinderea cu un numar de sub 50 de angajati si a carei cifra de afaceri anuala/bilant contabil anual nu depaseste 10 milioane de Euro. Microintreprinderea este intreprinderea care are sub 10 angajati si a carei cifra de afaceri anuala/bilant contabil anual nu depaseste 2 milioane de Euro).

La programul de perfectionare sunt invitate sa participe persoane care ocupa pozitii de management – administratori, directori generali, directori tehnici, directori de resurse umane, directori de vanzari, directori economici, sefi de departamente – din IMM-urile care au sediul social in unul dintre judetele Iasi si Botosani si al caror cod CAEN principal trebuie sa corespunda uneia dintre sectiunile de mai jos:

Sectiunea D: „Industria prelucratoare” – diviziunile 15-37;

Sectiunea F: „Constructii” – diviziunea 45;

Sectiunea H: „Hoteluri si restaurante” – diviziunea 55;

Sectiunea I: „Transport, depozitare si comunicatii” – diviziunile 60-64;

Sectiunea K: „Tranzactii imobiliare, inchirieri si activitati de servicii prestate in principal intreprinderilor” – diviziunile 70, 71, 72, 74.

Cursurile se deruleaza in Iasi si Botosani, in perioada septembrie – decembrie 2007 si cuprind urmatoarele module:

– Identificarea proiectelor (cu o durata de 2 zile, cate 8 ore/zi);

– Formularea proiectelor (cu o durata de 2 zile, cate 8 ore/zi);

– Managementul operational al proiectelor (cu o durata de 2 zile, cate 8 ore/zi);

– Managementul financiar-contabil al proiectelor (cu o durata de 2 zile, cate 8 ore/zi).

Durata unei sesiuni complete este de 8 zile, cate 2 zile consecutive/saptamana, 8 ore/zi, managerii avand posibilitatea de a participa doar la modulele care prezinta relevanta in raport cu sarcinile pe care le au de indeplinit in cadrul firmei.

Participarea este gratuita, iar cursurile sunt sustinute de formatori cu experienta in managementul proiectelor cu finantare din partea Uniunii Europene. La finalul programului de perfectionare, participantii vor primi cate un atestat.

Pentru inscrierea in baza de date a participantilor la sesiunile de formare, va rugam sa completati formularul de inscriere atasat. Acesta va fi returnat completat prin fax, la nr. 0232/270 502, sau e-mail ([email protected]).

Formular participare

Pentru informatii suplimentare:

Monica NECULAI, secretar proiect, Asociatia PARTENER – Grupul de Initiativa pentru Dezvoltarea Locala Iasi

Adresa: str. Vasile CONTA, nr. 42, Iasi

Tel.: 0232/ 217 884

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top