S.C. NEXUS S.R.L. – Networking Solutions, societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare, organizeaza in perioada 08-10 februarie 2008 in statiunea Sinaia, cursul de perfectionare cu tema „Achizitii publice si proceduri de atribuire ale acestora”.
Temele abordate in cadrul programului sunt:
– Sistemul achizitiilor publice;
– Prezentarea Sistemului electronic de achizitii publice;
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;
– Documentatia de atribuire;
– Atribuirea contractului de achizitie publica;
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;
– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE.
Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Seminarul se adreseaza functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii. Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului. La sfarsitul programului participantii vor primi Certificat de Absolvire eliberat de NEXUS – Networking Solutions.
Termen limita de inscriere: 01 februarie 2008.
Taxa de instruire: 650 Ron (TVA inclus). Discounturi:
– 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare.
Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu
PR Manager – NEXUS Networking Solutions
Telefon: 0251/41.99.99; 0721/32.38.88
Fax: 0351/81.50.98