Campania media pentru promovarea Instrumentelor Structurale in Romania

fonduri structurale, promovare media

Ministerul Economiei si Finantelor reaminteste ca pana la data de 6, respectiv 30 octombrie 2008, operatorii economici pot depune ofertele pentru contractele de atribuire a creatiei si difuzarii de spoturi publicitare care sa promoveze Fondurile Structurale si de Coeziune in Romania.

Campania de promovare se va derula pe o perioada de 21 de zile, incepand cu a doua jumatate a lunii noiembrie 2008 si va consta in crearea si difuzarea de sporturi radio si TV precum si postarea unui banner pe site.

Anunturile de participare si documentatiile de atribuire pentru cele doua contracte: „”Crearea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania” si „Difuzarea de spoturi media pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania” au fost publicate de Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) in 5 si 17 septembrie.

Valoarea celor doua contracte este de 103.000 euro fara TVA pentru componenta de creatie, respectiv 897.000 euro fara TVA pentru difuzare.

Documentele pot fi descarcate de pe site-ul www.e-licitatie.ro.

Ministerul Economiei si Finantelor indeplineste rolul de coordonator national al asistentei in relatia cu UE. In calitate de coordonator national al asistentei nerambursabile acordate de Uniunea Europeana, MEF are atributii si responsabilitati atat in ceea ce priveste asistenta financiara de pre-aderare, cat si in ceea ce priveste coordonarea gestionarii Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013.

Sursa: Ministerul Economiei si Finantelor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top