Nou proiect cu finantare europeana nerambursabila elaborat de Primaria Lugoj

proiect, fonduri nerambursabile, finantare

Proiectul, intitulat „Sistem informatic integrat pentru e-administratie in Municipiul Lugoj – eficienta si accesibilitate in beneficiul cetateanului”, se adreseaza Axei Prioritare III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, Domeniul Major de Interventie 2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice”, Operatiunea 1 „Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”.

Obiectivul general al proiectului il reprezinta facilitarea accesului electronic al cetatenilor si institutiilor/firmelor la serviciile publice administrative, prin realizarea si implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Primariei Municipiului Lugoj.

Pentru a contribui la indeplinirea acestui obiectiv, au fost identificate urmatoarele obiective specifice:
1. Crearea unui portal interactiv cu facilitati de e-administratie;
2. Furnizarea/dezvoltarea de servicii online care sa permita accesul rapid, facil si eficient al cetatenilor/firmelor din municipiul Lugoj la servicii ale administratiei publice locale.

Implementarea proiectului va avea ca rezultat final punerea la dispozitia cetatenilor si mediului de afaceri a unor servicii administrative care, prin valorificarea potentialului IT&C, vor contribui la promovarea interactiunii intre sectorul public si firme/cetateni si vor putea contribui la cresterea competitivitatii economice, acesta fiind chiar obiectivul specific al Axei prioritare.

Valoarea totala a proiectului este de 2.081.310 lei din care finantarea europeana nerambursabila reprezinta 1.714.020 lei (98%), iar contributia Consiliului Local al Municipiului Lugoj 367.290 lei.

Cererea de finantare a fost trimisa pe 27 noiembrie la Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.

Daca proiectul va primi finantare, perioada de implementare va fi de 12 luni.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top