Un start-up ieşean care vă ajută să vă luptaţi cu „hârtiile” iese la vânătoare de investitori

curs.png

SenseTask este o platformă în cloud care foloseşte inteligenţa artificială pentru a procesa documente.

Contabili, antreprenori sau investitori, pregătiţi-vă portofelele! Sense Task, un start-up ieşean care vine în ajutorul oamenilor de afaceri cu o platformă inteligentă de procesare a documentelor, va fi listată săptămâna viitoare pe platforma Seedblink, într-o campanie de atragere de investiţii.

Cum funcţionează?

De ce este SenseTask interesant? Start-up-ul, înfiinţat în 2019, de doi membri ai comunităţii de antreprenori tech de la Fab Lab Iaşi, Ciprian Petrini şi Victor Cristinari, a dezvoltat o platformă în cloud care foloseşte inteligenţa artificială (AI) pentru a procesa documente. Practic, platforma extrage automat informaţiile dorite din facturi, comenzi şi formulare, eliminând introducerea manuală de date şi reducând semnificativ timpul de procesare a documentelor. Iar micii întreprinzători şi contabilii, sufocaţi de maldărele de hârtii cerute de autorităţile române pentru administrarea afacerilor, ştiu cel mai bine câte dureri de cap le dau maldărele de documente care trebuie să fie zi de zi scanate, ordonate, înregistrate, precum şi documentele care trebuie completate manual, pe daza datelor conţinute în documente de tip pdf.

Promite o acurateţe de peste 95%

SenseTask promite o acurateţe de peste 95% în ceea ce priveşte procesarea documentelor şi susţine că poate extrage datele dorite din orice tip de document (financiar, medical sau legal) şi indiferent de forma sa (pdf, scan sau chiar fotografie) utilizând tehnologii AI. Aceste documente sunt clasificate în categorii, precum facturi, bonuri, formulare etc., urmând ca ulterior să fie extrase datele relevante şi exportate într-un anumit format sau într-un program la alegere. În acest mod, sunt colectate date inclusiv din documente nestructurate, eficientizând operaţiunile şi optimizând costurile. Soluţia propusă de SenseTask poate fi folosită de clienţi dintr-o gamă largă de domenii (financiar, sănătate, producţie, comerţul, juridic şi transporturi), îmbunătăţind productivitatea şi performanţa generală şi eliminând erorile. În prezent, platforma SenseTask se integrează cu soluţii de tip ERP, RPA şi CRM, precum şi cu alte aplicaţii.

Citește mai multe detalii aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top