Urmareste si contribuie la Sfatul Zilei pentru antreprenori, manageri, specialisti

Aproape zilnic, ma intalnesc cu oameni dezorientati, care nu mai stiu ce si cum sa faca, astfel incat sa-si gaseasca echilibrul profesional si sa fie eficienti in activitatea pe care o desfasoara.

De aceea, m-am gandit sa postez zilnic cateva sfaturi care sa contribuie la:

  • “recastigarea” controlului asupra activitatilor proprii si a rezultatelor firmei;
  •  cresterea increderii in puterea noastra de a actiona pentru optimizarea performantelor individuale sau colective, prin identificarea obiectivelor si a prioritatilor specifice.

 

Iata sfaturile postate (pe blogul ABC) in prima saptamana a lunii curente:

1 iunie:

Stabileste obiectivele de vanzari ale lunii iunie si obiectivele specifice pentru fiecare saptamana!

Fa un plan de actiune si …actioneaza!

2 iunie:

Analizeaza ce facturi ai de incasat de la clientii firmei si stabileste cat si cum vrei sa recuperezi, in fiecare saptamana a lunii iunie! Fa un plan de actiune si …actioneaza!

3 iunie:

Analizeaza facturile pe care le ai de platit catre furnizori, precum si celelalte plati curente referitoare la salarii, obligatii fiscale, datorii bancare! Tine evidenta sumele si a scadentelor de plata!

4 iunie:

Estimeaza evolutia fluxului saptamanal de incasari, din vanzari curente si din recuperari de creante, si de plati, pentru achizitii curente si pentru datorii, si identifica perioadele de deficit de numerar. Gandeste-te la solutii!

Sfaturile postate in primele doua zile ale acestei saptamani:

7 iunie:

Stabileste obiectivele saptamanale si prioritatile zilei!

Obiective si prioritati specifice privind mentinerea relatiilor cu clientii si cu furnizorii, motivarea personalului, privind vanzarile, achizitiile si distributia, incasarile si platile firmei.

8 iunie:

Comunica deschis cu toti membrii organizatiei si explica situatia reala in care se afla firma!

Incurajeaza schimbul de opinii si idei, evaluati impreuna solutiile alternative pentru mentinerea afacerii pe piata!

Implica pe toti membrii organizatiei in stabilirea obiectivelor firmei si a modului de realizare a acestora!

Oricine poate contribui la dezvoltarea acestui minighid de sfaturi profesionale!

Asa ca va invit sa comunicam si sa invatam unii de la altii!

Multe salutari, tuturor!

Anda

Anda Racsa

Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top