Mediul online a devenit o unealta extrem de importanta pentru cei ce doresc sa inceapa o afacere. Motivul: feedback-ul din partea utilizatorilor.
Cand achizitionam un produs online, avem tendinta sa verificam ce recenzii au lasat clientii care au cumparata inainte. Deciziile noastre sunt usor influentate de parerea altor persoane. Folosim aplicatii pentru a compara produse, unele site-uri ne ofera posibilitatea intocmirii unui wish list, iar majoritatea retelelor de socializare ne ofera posibilitatea verificarii calitatii unui produs.
61% din clientii online iau dezicii pe baza primei recenzii pe care o citesc despre un produs. Iar acest lucru este cea mai concludenta dovada despre importanta pe care o vor dobandi recenziile online in viitorul apropiat.
Iata 4 lucruri pe care fiecare furnizor trebuie sa le stie pentru a creste eficienta propriului proiect.
In primul rand, in viitorul apropiat, factorul anonimatului va disparea. Deja a aparut tendinta de a combina informatiile personale cu retelele de socializare. Fiecare recenzie va fi legata de o pagina personala de Facebook sau Twitter, implicit de o persoana reala. Recenziile vor deveni astfel mai credibile.
In al doilea rand, faptul ca vom fi conectati cu totul la retelele de socializare, vom avea posibilitatea de a verifica recenziile celor apropiati noua in prima faza. Apoi, vei putea analiza recenziile prietenilor tau pentru alte produse, printr-un algoritm bine stabilit.
Apoi, intreaga gama de recenzii va fi personalizata pentru fiecare cumparator in parte. Faptul ca toti cumparatorii vor fi conectati prin retelele de socializare, tot ceea ce vei vedea va fi sortat pe baza preferintelor tale. Asemenea site-urilor Google si Facebook, tot continutul vizualizat de tine va fi sortat pe baza cautarilor tale.
Citeste tot articolul (in limba engleza) pe Entreprenoria.com