Producatorii romani de mobilier din lemn sprijiniti sa patrunda pe pietele internationale

IMM-ucenici.jpg

Marti, 18 iulie 2017, la Bucuresti, va avea loc intalnirea de start a proiectului „Servicii integrate pentru export pentru IMM-urile din Romania”, sectiunea dedicata industriei lemnului, proiect co-finantat prin Programul de Cooperare Elvetiano-Roman. Evenimentul va fi organizat la Hotel Ramada Plaza Bucharest (Bulevardul Poligrafiei 3-5A, sala Europe), intre orele 10.30 – 14.00.

Derulat in perioada iunie 2017 – septembrie 2019, proiectul presupune crearea a doua Centre de Afaceri pentru Export (CAE) in orasele Bacau si Ploiesti, in cadrul Camerelor de Comert si Industrie, pentru a sprijini cresterea capacitatii de export a IMM-urilor din sectoarele mobilei si agriculturii ecologice din regiunile Nord-Est si Sud Muntenia. Potentialul de crestere a exporturilor in domeniul mobilei este sustinut de disponibilitatea lemnului si de competentele tehnice existente, dar momentan insuficient exploatate.

Programul cuprinde doua etape: de instruire a IMM-urilor pentru crearea de produse cu valoare adaugata mare, competitive pe plan international si dedicate nevoilor consumatorilor de pe pietele tinta din regiunile UE, dar si Non-UE, si de participare la evenimente internationale. in paralel, se vor desfasura activitati de sustinere, precum realizarea unor studii pentru evaluarea nevoilor IMM-urilor, crearea unor pagini web de prezentare si activitati de promovare.

In cadrul intalnirii, vor fi prezentate planul de implementare si descrierea activitatilor proiectului. De asemenea, vor fi cautate modalitati de colaborare cu partenerii din sectorul industriei lemnului in vederea implementarii unor centre de afaceri pentru export sustenabile si capabile sa ofere servicii competitive IMM-urilor.

In urma procedurii de licitatie publica, acest proiect este realizat de asocierea Gama Proconsult – Camera de Comert si Industrie Prahova – Inpulse Partners – TDP Partners, in colaborare cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, in calitatea sa de Organizator al Implementarii Proiectului (OIP).
Veti gasi in atasament agenda evenimentului. Pentru detalii suplimentare si confirmarea prezentei, va rugam sa ne transmiteti un e-mail la adresa [email protected] pana la data de 14 Iulie 2017.

AGENDA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top