Acţiunile retailerului de materiale de construcţii MAM Bricolaj au început tranzacţionarea pe piaţa AeRO a BVB

Aero.jpg

Actiunile retailerului de materiale de constructii MAMBricolaj intra in aceasta saptamana la tranzactionare la Bursa de Valori Bucuresti pe piata AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzactionare.

  • Actiunile MAMBricolaj (simbol MAM) au fost emise in cadrul plasamentului privat intermediat de TradeVille in luna septembrie a anului trecut. Plasamentul a fost inchis anticipat chiar in prima zi, la pretul maxim de 20 lei/actiune, cu o suprasubscriere de 76%. Toate actiunile oferite au fost suprasubscrise in primele 3 minute ale plasamentului.
  • Suma totala atrasa in cadrul plasamentului a fost de aproape 8.5 milioane lei, valoarea totala a subscrierilor fiind de aproape 14 milioane lei. Peste 90% din subscrieri au fost facute prin platforma online de tranzactionare TradeVille.

MAMBricolaj a fost infintata in 2011 si are ca principale directii de business comercializarea de materiale si accesorii de mobila, bricolaj si oferirea de servicii de proiectare in mobila.

  • Este prima companie din acest segment economic care se listeaza la Bursa de Valori Bucuresti.
  • In prezent, MAMBricolaj opereaza doua magazine in Bucuresti si un magazin online, fiind pregatita sa se extinda in alte arii metropolitane importante din Romania precum Cluj-Napoca, Iasi si Brasov.
  • Clientela MAMBricolaj include atat profesionisti si pasionati de mobila, cat si o categorie tot mai larga a publicului larg interesata de proiectarea de mobila potrivit unor cerinte particulare de calitate si spatiu.
  • La finalul anului trecut, MAMBricolaj a preluat controlul asupra Geomam Pal Group, companie specializata in productia panourilor pentru constructii. In 2019, Geomam Pal Group a avut o cifra de afaceri de 3.6 milioane lei si un profit net de 240,000 lei.

Potrivit fondatorului si directorului general al companiei, Cristian Gavan, MAMBricolaj a incheiat anul 2020 cu venituri totale de aproape 40 milioane lei (+33% fata de anul precedent), peste asteptarile companiei.

  • In primul semestru din 2020, cifra de afaceri a fost de circa 17 milioane lei (+28% fata de perioada similara din 2019), profitul net depasind 2 milioane lei (+80% fata de perioada similara din 2019), iar marja neta de profit a fost de aproape 14%.
  • Vanzarile online au crescut accelerat, depasind cu 40% cifra inregistrata in cursul anului precedent.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.