NEXUS Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 20-22 iulie 2007, in statiunea Predeal, cursul de perfectionare cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuirea acestora.
Temele abordate in cadrul programului sunt:
– Sistemul achizitiilor publice;
– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;
– Documentatia de atribuire;
– Atribuirea contractului de achizitie publica;
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;
– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE.
Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice.
Seminarul se adreseaza functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii.
Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului.
Termen limita de inscriere: 17 iulie 2007.
Taxa de instruire: 640 RON (TVA inclus).
Discounturi:
-10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare
Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu – PR Manager
Telefon: 0351/809641; 0721/323888
Fax: 0351/809642
E-mail: [email protected],
Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 11 iulie 2007