Curs autorizat de MANAGER PROIECT cu aplicatii pe Programe Operationale, 2-4 iunie si 9-11 iunie 2011, Cluj-Napoca

schultz_sigla_nouaSchultz Consulting are placerea de a va invita sa participati la cursul autorizat de MANAGER PROIECT, care se va desfasura la Cluj-Napoca, str. Ilie Macelaru, nr. 28, et. 1, in perioada 2-4 iunie si 9-11 iunie 2011.

Pornind de la experienta indelungata in coordonarea si implementarea diferitelor tipuri de proiecte, atat in domeniul business cat si in domeniul organizatiilor neguvernamentale si al administratiei publice, echipa Schultz Consulting propune o noua abordare a acestui domeniu in cadrul cursului Manager de Proiect.

Cursul de Manager de proiect organizat de Schultz Consulting este un curs autorizat, urmarind dezvoltarea unor abilitati de baza pentru un manager de proiect, finalizandu-se cu o evaluare a acestor abilitati cat si a cunostintelor dobandite, participantii fiind certificati ca manageri de proiect (conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania) si recunoscuti ca atare de catre Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.

Abordarea pe care o propunem este una experientiala – cream experiente diferite in cadrul cursului, punem participantii in situatii similare celor din perioada elaborarii sau implementarii unui proiect, oferindu-le posibilitatea de a invata in mod direct si de a-si extrage invatamintele proprii.

Cursul de Manager proiect este o imbinare a cursului de manager de proiect din domeniul afacerilor si managementul ciclului de proiect al Comisiei Europene. Un accent deosebit se pune si pe managementul proiectelor finantate din Fonduri Structurale cu aplicatii pe Programele Operationale.

In timpul cursului, participantilor li se va da posibilitatea de a parcurge toate etapele unui proiect de la planificare pana la evaluarea proiectului.

Mai mult, participantii vor fi sprijiniti in sensul identificarii celei mai potrivite surse de finantare pentru ideea de proiect dezvoltata (in special din Fonduri Structurale) si parcurgerii, in cadrul cursului, a pasilor presupusi de obtinerea unei finantari nerambursabile.

Pe parcursul celor 6 zile de curs, participantii vor sustine 4 teste grila care le vor atesta competentele ca manageri de proiect. Examenul de absolvire se va desfasura in data de 11.06.2011 si va consta intr-o proba teoretica (test grila) si o proba practica (fisa de proiect).

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor. Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – cod COR 241919.

Alaturi de certificatul CNFPA, fiecare participant va primi si un certificat Europass.

Obiective:
– Intelegerea conceptului de management de proiect;
– Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de planificare a resurselor in cadrul unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de monitorizare si evaluare a unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatilor de evaluare a riscului in cadrul unui proiect.

Beneficii pentru participanti:
– Cunoasterea unor exemple concrete de proiecte de succes;
– Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect;
– Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale;
– Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului;
– Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului;
– Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect;
– Imbunatatirea capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul;
– Imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

Prezentare trainer: Oana Nastase

Oana are peste 11 ani de experienta in companii, institutii bugetare, organizatii neguvernamentale, proiecte finantate din Programe ale Uniunii Europene (inclusiv din Fonduri Structurale), Programe ale Bancii Mondiale, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare, GTZ, USAID.

Trainer certificat in urma parcurgerii si absolvirii unui program TOT (Training of Trainers), are o experienta de peste 7 ani in training, perioada in care a dezvoltat si livrat programe de training in domenii precum: manager de proiect, formator, customer care, lucrul in echipe, comunicare institutionala, cultura organizationala si comunicare interna, analiza tranzactionala etc.

Oana a lucrat in echipe nationale si internationale, ocupand pozitii diferite, inclusiv de coordonator, ceea ce ii permite sa aduca in training propria experienta in gestionarea diferitelor situatii cu care s-a confruntat.

Durata: 6 ZILE – 2-4 iunie si 9-11 iunie 2011.

Loc de desfasurare:
– Cluj-Napoca, Str. Ilie Macelaru, nr. 28, etaj 1 (la parterul cladirii se afla centrul medical Medsan).

Taxa de participare: 1200 RON/persoana (1000 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare).

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

– Taxa se poate achita in doua transe (50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire) –

Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor.

Conditii de inscriere:

Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:
1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;
2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate;
3. copie dupa diploma de studii superioare;
4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual);
5. copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 26 mai 2011 la adresa de e-mail [email protected]; fax: 021 315 65 48.

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative: Alina Mihalache; telefon: 0728 16 33 03.

Pentru orice tip de informatii suplimentare legate de curs va rugam sa o contactati pe Oana Nastase, e-mail: [email protected]; mobil 0728 19 88 19.

Date de contact:
Alina Mihalache
Coordonator Training
Telefon: 021.315.65.47
Fax: 021.315.65.48
Mobil: 0728.16.33.03
[email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top