“Diminetile ABC” = cafeaua de dimineata + o ora de training si de consultanta pentru afaceri

“Diminetile ABC” este un proiect al echipei ABC Training Consulting, unde la o ceasca de cafea, timp de 1 ora, antreprenori, manageri si specialisti din diverse domenii de activitate discuta despre subiecte “arzatoare” specifice planificarii, managementului si finantelor firmei, in conditiile actuale ale mediului de afaceri.

Altfel spus, la cafeaua de dimineata “ne energizam” si cu 1 ora de training si de consultanta.

Intalnirile sunt interactive (participa max. 5 persoane + moderatorul) si se bazeaza pe abordari practice: exemplificari si studii de caz.

Sunt situatii / nevoi / obiective punctuale la care impreuna putem gasi rapid solutii simple si eficiente.

……………………………………………………………………………

Am reluat acest proiect intr-un “format matinal” incepand cu data de 24 februarie 2011. In luna mai 2009 lansam prima intalnire din seria “Serile ABC”.

Puteti citi aici parerile participantilor sau in Cartea de Oaspeti

……………………………………………………………………………

Calendarul intalnirilor “Diminetile ABC” poate fi urmarit pe site-ul firmei – Sectiunile Blog sau Evenimente!

Evenimentele se desfasoara in Bucuresti, intre orele 9:00 si 10:00.

Inscrierile si confirmarile se transmit cu 2 zile inainte de data desfasurarii evenimentului.

Transmite aceasta informatie si altor parteneri, colegi, prieteni interesati!

Toate cele bune!

Anda

Managerul Echipei ABC Training Consulting

[email protected] / 0740.590.406

…………………………………………………………………..

Anda Racsa

Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top