Economia Digitala – componente

După Sharma elementele esenţiale ale economiei digitale sunt:
– digitizarea şi folosirea intensă a tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţie,
– codificarea cunoştinţelor,
– transformarea informaţiilor în produse,
– noi mijloace de organizare a muncii şi producţiei. Acest lucru presupune că cele mai multe informaţii şi multe servicii sunt disponibile online.
Accesul larg la reţelele de calculatoare, intranetul şi internetul şi noi abilităţi de a lucra şi trăi în societatea informaţională reprezintă baza economiei digitale.

Valentin Mazareanu

Valentin Mazareanu

Valentin P. Mazăreanu, doctor în economie. Subiecte de interes: managementul riscului, securitatea informaţională, managementul proiectelor. Ocupaţii în prezent: project manager al www.managementul-riscurilor.ro, Co-Regional Director of PRMIA Bucharest Chapter, Director General al Paideia Consulting SRL Iasi, Expert IT în proiecte cu finanţare nerambursabilă. Studii: liceu militar, facultate de drept, master în Sisteme Informaţionale pentru Afaceri, studii doctorale în economie. Dezvoltare profesională: stagiu de cercetare în Franţa, Poitiers (subiect: managementul riscului); şcoală de vară în Finlanda, Jyvaskyla (subiect: managementul riscului, dreptul de proprietate intectuală, knowledge management); training internaţional Slovenia, Ljubljana (subiect: managementul proiectelor internaţionale); training naţional Romania, Iaşi (subiect: antreprenoriat, Analiză Tranzacţională, NLP, Comunicare şi Negociere).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top