Mesaj din partea unui aplicant pe CPP 176: Despre defectele POSDRU (II)

laptop.jpg

laptopReprezentantul unei asociatii care a depus proiect in cadrul cererii de proiecte Romania Start-up, ne-a trimis in redactie urmatorul mesaj, privind neregulile intampinate in depunerea unei cereri de finantare pe POSDRU:

Buna ziua,

Va scriu in calitate de aplicant in cadrul call-ului 176 – Romania start up.

Am primit scrisoarea de respingere pentru faza A pe motiv ca nu a fost incarcat in sistemul Action Web bugetul proiectului in excel.

Noi avem experienta in implementarea proiectelor POSDRU precum si in scrierea acestora (am depus si implementat mai multe proiecte POSDRU in perioada 2007-2014) si ne amintim perfect cum a fost incarcat bugetul in ziua depunerii. La fel cum ne amintim si ca sistemul a functionat foarte prost in acea zi (cum de altfel si in prezent).

Am vazut ca au fost respinse 97 de proiecte in faza A. Poate sunt mai multi beneficiari care au proiecte respinse pe aceeasi baza (nu a fost incarcat bugetul in Action Web) si poate reusim sa tragem un semnal de alarma cu privire al depunerea/finantarea acestor proiecte precum si functionalitatea acestui sistem.

Va multumim!

Nu e pentru prima data cand primim astfel de reclamatii de la aplicanti care au intampinat probleme cu sistemul de incarcare ActionWeb.

Daca ati intampinat probleme similare, va rugam sa ne lasati un comentariu sau sa ne scrieti pe email la adresa [email protected].

One Reply to “Mesaj din partea unui aplicant pe CPP 176: Despre defectele POSDRU (II)”

  1. Mihaila Raul spune:

    Acum incarc un 5.2. pe POSDRU. Alarmat de situatia dvs am observat ca, desi am incarcat buget si apare ca incarcat, apare si o observatie ca nu e incarcat. Am zis ca poate din cauza ca am lucrat pe un sablon vechi al POSDRU, unde aveam deja formule pentru tot, inclusiv TVA. (am facut asta din comoditate). Mi-am zis ca poate nu recunoaste sistemul un alt model. Uitandu-ma la noul lor sablon de buget am constatat ca suma la Cap 1 e calculata gresit (formula e gresita) in faptul ca totalul RU nu ia in calcul si Cheltuielile cu echipa de management. Mai precis, la ei la buget F35=F34 + F29+F24+F16 Iar F16 include numai echipa de implementare. Trebuia F17 care include si management. E un excel. Pe buna dreptate imi pun intrebarea daca greseala e intentionata pentru derutarea aplicantilor, sau pur si simplu e o eroare. Daca am dreptate, mi se pare penibil, e ceva similar cu accidentul de elicopter, respectand proportiile. Oare nu este un al doilea ochi la chestiile astea. Sa externalizeze serviciul pe bune daca nu sunt in stare sa gestioneze situatia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top