O noua conferinta Afaceri.ro: Perspective ale societatii civile pentru Cluj-Napoca, Capitala Europeana a Tineretului 2015

Afaceri_Cluj_banner_resize.jpg

Afaceri_Cluj_banner_resizeCluj Napoca, 20 noiembrie, Hotelul Golden Tulip Ana Dome

Cum va fi in 2015? Sunt pregatiti clujenii sa poarte titlul de capitala europeana a tineretului? Pot ONG-urile sa dezvolte proiecte si sa gaseasca oportunitati de finantare? Inteleg ei puterea asocierii si a parteneriatelor sau ce presupune marketing-ul si social media pentru ONG-uri? E limpede importanta campaniilor de advocacy sau a strategiilor de dezvoltare comunitara?

Conferinta Afaceri.ro Cluj-Napoca subliniaza, intre altele, perspectivele pe care statutul de Capitala Europeana a Tineretului le deschide pentru societatea civila. Acest titlu duce la cresterea notorietatii municipiului pe plan european, la implicarea tot mai mare a tinerilor in viata comunitatii si la dezvoltarea programelor de finantare pentru ONG-uri si nu numai.

Pentru a sublinia atentia pe care o acordam organizatiilor neguvernamentale, a grupurilor civice care se implica in dezvoltarea societatii noastre, organizatorii au o varianta de participare directionata pe workshopul Social.

Astfel, sunt trei variante de inscriere la Conferinta Afaceri.ro:

  1. 120 ron, pret individual, cu acces la toate sectiunile conferintei
  2. 200 ron, pret pentru doua persoane din aceeasi organizatie, cu acces la toate sectiunile conferintei
  3. 50 ron, pret individual, cu acces la ONG workshop – Perspective pentru societatea civila 

Pentru a beneficia de acestea, introduceti la inscriere codul promotional ONGCJ.

Speakerii sectiunii sociale ale Conferintei Afaceri.ro sunt:

  • Farkas Andras
  • Victor Gavronschi
  • Carmen Ciobanu
  • Mirel Borodi
  • Ioana Szatmari
  • Florin Somodi

Farkas András – Puterea asocierii si a parteneriatelor

Directorul executiv al programului Youth@Cluj-Napoca 2015, European Youth Capital, András a fost impreuna cu colegii sai de la Grupul PONT initiatorul candidaturii Clujului pentru titlul de Capitala Europeana a Tineretului 2015, initiativa dusa la succes din prima spre surprinderea multora.

András are deja experienta in toate cele trei sectoare de activitate (guvernamental, privat si non-profit neguvernamental). Nefiind din Cluj (s-a nascut la Targu Mures si si-a petrecut primii 9 ani din viata in Bucuresti), are un entuziasm aparte fata de Cluj si se considera clujean de suflet.

A fost singura persoana de la Gala Premiilor Media din acest an premiat de doua ori de catre doua institutii media diferite pentru initierea si apoi castigarea titlului de Capitala Europeana a Tineretului 2015 pentru Cluj-Napoca.

Victor Gavronschi – Marketing si social media pentru ONG-uri

Victor este un entuziast al marketingului, mereu in cautarea autoperfectionarii.

Experienta sa in Marketing a inceput in anul 2007, iar dupa o serie de pozitii in departamente de marketing si proiecte de freelancing, s-a hotarat sa devina sustinatorul frenetic al unei agentii de marketing cu ganduri indraznete: Loopaa.

Membru activ al asociatiei IAA Young Professionals Cluj, a avut ocazia sa fie project manager al Marketing Tribe, proiect care a reprezentat primul pas in construirea unei comunitati de marketing in Cluj-Napoca. Victor are la activ peste 50 de editii ale unor reviste de specialitate si articole din domeniul auto B2B & B2C si nu numai.

Ii place sa impartasesca si celorlalti pasiunea pentru Marketing, fiind prezent in calitate de speaker la peste 20 de evenimente, iar ca si filozofie de viata, crede cu tarie ca perseverenta si o doza de creativitate reprezinta cheia succesului pe termen lung.

Victor este absolvent al Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB Cluj-Napoca. Este, de asemenea, si trainer si project manager certificat, iar in aria sa de expertiza se regasesc: Marketing Strategic, Marketing B2B, Event Management, Copywriting, Marketing Research & Planning si Marketing Online.

Carmen Ciobanu – Elaborarea unor proiecte relevante

Absolventa a unui program de masterat international in domeniul Managementului organizatiilor non-guvernamentale, este si licentiata in Stiinte Administrative din cadrul UBB Cluj.

Este mereu in cautare de solutii si activitati inovatoare, isi pune amprenta in tot ceea ce face si crede in potentialul afacerilor sociale. Coordoneaza proiectele departamentelor Economie Sociala si Dezvoltarea Resurselor Umane din cadrul Fundatiei Civitas pentru Societatea Civila – Filiala Cluj.

Certificata ca formator, manager proiect, expert achizitii publice, inspector resurse umane, are experienta de 4 ani in management de proiect, in scrierea si implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila.

Coordoneaza in acest moment proiectul YouPromote, business prin care isi propune sprijinirea tinerilor absolventi si fara loc de munca (NEETs – Not in Employment Education or Training) cu varste cuprinse intre 16-25 de ani in Facilitarea accesului pe piata muncii si derularea unui program integrat de training de Promovare prin Social Media.

Este membra Junior Chamber International Cluj, Vicepresedinte Resurse Umane pentru anul 2014.

Mirel Borodi – Crowdfounding, oportunitati de finantare pentru ideea ta

Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul serviciilor suport pentru companii, pornind de la brokeraj de actiuni, servicii post tranzactionare, asistenta si consultanta societara, investor relations si ajungand pana in zona finantarii directe si a celei mai noi frontiere precum cea a crowdfunding-ului, Mirel este recunoscut ca un profesionist si este recompensat prin increderea si fidelitatea clientilor sai.

In anul 2012 a lansat prima platforma de crowdfunding din Romania (www.multifinantare.ro) ca o alternativa de finantare directa a proiectelor, in contextul dificultatilor manifestate in zona creditarii.

Prin intermediul platformei, se doreste posibilitatea de colectare de fonduri atat pentru finantarea proiectelor de investitii si a ideilor de afaceri, ca o alternativa la sursele traditionale de finantare, cat si pentru sustinerea initiativelor culturale, a proiectelor caritabile, asistenta de urgenta, organizare a evenimentelor sau chiar campanii politice.

Ca antreprenor, prin crearea primului registru independent de actiuni din Transilvania, introducerea conceptului de investor relations in Romania, punerea bazelor Trustului de Consultanta Transilvanean si in prezent, implicandu-se activ in legiferarea si dezvoltarea crowdfunding-ului, isi propune sa contribuie, prin aceasta noua forma de finantare directa, la dezvoltarea mediului economic national.

Ioana Szatmari – Strategii de dezvoltare comunitara

Coordonator al programului de responsabilitate sociala al Asociatiei pentru Relatii Comunitare, in ultimii 9 ani de activitate in cadrul ARC, Ioana s-a concentrat pe studii nationale si regionale calitative si cantitative in domeniul implicarii comunitare a companiilor, dezvoltarea si coordonarea activitatii grupului LBG Romania. De asemenea, s-a ocupat de facilitatarea si dezvoltarea relatiilor dintre partenerii corporati si ONG in cadrul programului de voluntariat ENGAGE, oferirea de consultanta privind strategia si raportarea de CSR, cercetari interne si mecanisme de implicare comunitara a companiilor, dar si de organizarea de evenimente cu tematica de CSR si CCI.

 „The Way it Works” este un raport regional (Romania, Ungaria, Polonia si Slovacia) coordonat Ioana Szatmari, destinat identificarii principalelor arii de actiune in domeniul CCI pe care Fundatia Carpatica si partenerii sai pot crea initiative comunitare.

Ioana a fost si co-editor al manualului de lucru pentru mecanisme de CCI – Eficienta si generozitate – 4 metode de implicare comunitara a companiilor, dar si coordonator si co-editor al studiului calitativ privind practica de CCI din Romania – Implicarea in comunitate a companiilor, intre filantropie si responsabilitate sociala.

In 2012, Ioana a fost consultant national de afaceri in domeniul responsabilitatii sociale in cadrul programului „Intarirea capacitatii companiilor romanesti de dezvoltare a parteneriatelor sociale”, finantat de Fondul Social European – Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Florin Somodi – Importanta campaniilor de advocacy

Florin Somodi este unul dintre cei mai cunoscuti sales manageri si traineri din Cluj.

Absolvent al Academiei de Advocacy Timisoara, a urmat cursurile de specializare in advocacy si lobby organizate in cadrul proiectului Activ si Implicat.

Este membru al Gruplui de initiativa civica Lobby pentru Cluj, care a desfasurat in ultimii doi ani 8 audieri publice si peste 10 mese rotunde pe teme de interes maxim pentru comunitatea clujeana (regionalizare, calitatea serviciilor in sanatate, calitatea procesului educational preuniversitar, costul si calitatea vietii in Cluj-Napoca, Lider si Proiect pentru Cluj).

A fost speaker la TEDx Reghin 2012 pe tema Reinvent Communities.

Este membru Junior Chamber International Cluj, Vicepresedinte Resurse Umane 2013 si Presedinte ales pentru anul 2014, lucreaza la proiectul Clubul de Advocacy al JCI Cluj prin care urmareste lansarea a trei sesiuni de cursuri de advocacy pentru 60 de liceeni, studenti si membri ai ONG-urilor de tineret ce se vor desfasura pe parcursul anului 2014. Proiectul isi propune profesionalizarea campaniilor tinerilor de influentare a politicilor publice si deciziilor administrative locale.

In total, vor fi prezenti in Conferinta peste 20 de speakeri cu experienta in dezvoltarea proiectelor de succes. Evenimentul se va desfasura in data de 20 noiembrie 2013, incepand cu ora 9:30, la Hotelul Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca.

Inscrierile se fac pe site-ul www.afaceri.ro

Finantare.ro a lansat Ghidul Crowdfundinf. Descarca Ghid Crowdfunding 2014

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top