Proiect de circa 13,8 milioane lei pentru modernizarea sistemului de iluminat din municipiul Tulcea

phpThumb_generated_thumbnailjpg-2.jpg

Consilierii locali municipali din Tulcea au aprobat pe 14 august, in unanimitate, intr-o sedinta extraordinara, documentatia de avizare a lucrarilor de interventii pentru proiectul care vizeaza modernizarea sistemului de iluminat din oras, investitie in valoare de circa 13,8 milioane de lei.

Proiectul este necesar in contextul in care starea generala a sistemului de iluminat public din municipiu este precara din punct de vedere al eficientei energetice, al starii tehnice si estetice a ansamblurilor componente, potrivit expunerii de motive a hotarârii adoptate.

“Data limita de depunere a proiectului la unitatea de management a Programului Operational Regional (POR) a fost initial 17 august, dar zilele trecute s-a anuntat prelungirea acesteia pâna pe 18 octombrie. Noi am finalizat documentatia si urmeaza sa obtinem inca doua avize necesare derularii proiectului”, a declarat sefa Serviciului proiecte europene din cadrul Primariei municipiului Tulcea, Andreea Toma.

Proiectul urmareste modernizarea iluminatului public cu sisteme de control la distanta si cu surse de lumina cu eficienta energetica ridicata si cu durata de viata mare.

Durata de realizare a investitiei este de 24 de luni, iar valoarea totala a proiectului este de 13.776.351,67 lei. Din aceasta suma, contributia municipiului Tulcea va fi de 275.527, 04 lei, adica 2% din valoarea eligibila a proiectului.

Proiectul va fi depus spre finantare pe POR si este al zecelea depus de autoritatea locala pâna in prezent pentru atragerea finantarilor europene, potrivit sursei citate.

In timpul sedintei extraordinare, consilierii locali au mai aprobat modificarea si completarea Regulamentului pentru desfasurarea activitatii de comert stradal in municipiu, astfel incât sa intre in legalitate agentii economici care au inchiriat spatii pe faleza de la autoritatea judeteana, fara a avea autorizatii din partea primariei municipiului.

Sursa: Administratie.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.