Centrul de Afaceri MASTER lanseaza programul de perfectionare „Expert Achizitii Publice” la Deva in perioada 26-28 februarie 2009.
Obiectivul cursului: de a pregati persoane capabile pentru ocupatia de Expert Achizitii Publice (cod COR 241940).
Cursul are un pronuntat caracter practic si trateaza intregul ansamblu de procese pe care le presupune o achizitie, de la planificarea resurselor si pana la finalizarea derularii contractelor de achizitie publica.
Beneficii:
Participarea la acest curs va va ajuta:
– sa invatati sa va planificati eficient si sa alocati mai bine resursele;
– sa intelegeti rolul achizitiilor publice in cadrul organizatiei;
– sa cunoasteti cerintele impuse de sistemul electronic SEAP;
– asimilarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe;
– sa concepeti distribuirea rolurilor in echipe pentru elaborarea documentatiei de atribuire si elaborarea / evaluarea ofertelor;
– sa va insusiti proceduri de atribuire, criterii de evaluare, de calificare si selectie a ofertelor;
– sa va familiarizati cu documentele specifice documentatiei de atribuire si modul de elaborare a acestora – Cum se intocmeste dosarul de achizitii publice- elementele dosarului;
– la deprinderea metodelor si tehnicilor utilizate in administrarea contractului;
– sa anticipati, sa evaluati si sa controlati riscurile asociate achizitiilor;
– sa cunoasteti modul de solutionare a contestatiilor.
Programul se adreseaza:
– Autoritatilor publice la nivel local, in vederea derularii activitatlor de achizitii si investitii publice.
– Firmelor private care au specialisti in departamentele: achizitii publice si logistica; investitii; tehnic; financiar si juridic, implicati in activitatea de achizitii si investitii publice.
Diploma: La absolvirea cursului se obtine un CERTIFICAT DE ABSOLVIRE si un SUPLIMENT DESCRIPTIV pentru perfectionarea ca EXPERT ACHIZITII PUBLICE, eliberat de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.
Inscrieri: in limita locurilor disponibile pe baza formularului de inscriere furnizat la cerere. Validarea inscrierii se face in urma prezentarii dovezii efectuarii platii taxei de participare.
Termen limita de inscriere: 20.02.2009.
Taxa de inscriere: la curs este de 900 RON. Taxa include: suportul de curs; modele; fise de lucru; studii de caz; legislatie relevanta; alte materiale auxiliare; CD cu materiale pe suport electronic.
Pentru cursurile acreditate CNFPA nu se aplica TVA la taxa de inscriere conform OG 129/2000 art. 43 si L.571/2003, actualizata, art.141. lit f.
Locatia: se comunica numai participantilor inscrisi.
Costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG129/2000, republicata, fiind curs autorizat CNFPA.
Reduceri participanti:
– 5 % pentru inscrierea a peste 2 participanti din partea aceleiasi organizatii;
– 5 % pentru participantii la alte cursuri organizate de Centrul de Afaceri MASTER;
– 5 % pentru inscrierea pana la data de 13 februarie 2009;
– 20 % pentru membrii centrului de Afaceri MASTER.
BONUS!!!
Primii zece participanti inscrisi beneficiaza gratuit de brosura: „Performanta Manageriala prin E-Business”.
Conditii de inscriere:
– completarea fisei de inscriere, semnatura si stampila firmei;
– copie act de identitate participanti CI/BI, copie certificat de casatorie participanti (daca este cazul);
– copie diploma ultima forma de invatamant absolvita de participanti (minim diploma bacalaureat);
Detalii si inscrieri la:
Telefon/Fax: (0254) 21 81 11
Fax: 0354/814.880
Telefon: 0254/212.070
Mobil: 0722.398.356, 0732.123.360
E-mail: [email protected]; [email protected]; [email protected]
Web-site: www.centrulmaster.ro