
Proiectul „Asigurarea conditiilor de implementare a Sistemului legislativ managerial public pentru cadrele de conducere din cadrul Consiliului Judetean Mures si al institutiilor subordonate” este finantat prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, are o valoare de 594.167 de lei, cu TVA si o durata de implementare de 22 de luni.
„Scopul proiectului este pregatirea managerilor, plus un sistem informational cu legislatia pe care un manager public trebuie sa o cunoasca si sa o foloseasca. Acest sistem informatizat va fi mereu reinnoit si va putea sa fie tot timpul folosit de manageri. (…) Vrem sa ne pregatim la nivelul institutiilor europene, sa fie manageri mai buni si din punct de vedere economic sa fie mai bine pregatiti. Totdeauna legislatia se schimba si managerii trebuie sa fie pregatiti”, a declarat presedinta CJ Mures, Lokodi Edita Emoke.
Ea a precizat ca din valoarea totala a proiectului, aproape 500.000 de lei sunt fonduri europene nerambursabile iar cofinantarea din partea institutiei este de 9.986 de lei. Proiectul presupune, printre altele, instruirea in folosirea unui sistem informatizat a 109 cadre de conducere, pentru imbunatatirea eficientei activitatilor de conducere si asigurarea legalitatii activitatilor de management public.