MFP a lansat un proiect privind dezvoltarea si implementarea instrumentului de evaluare a performantelor

MFP, Balanced Scorecard, proiect, FSE, PODCA, performante

Proiectul este cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, codul SMIS al proiectului 10579

Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 2.143.306 lei, din care:

– 1.821.810,10 lei – valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;
– 321.495,9 lei – cofinantarea eligibila a beneficiarului

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea managementului Ministerului Finantelor Publice (MFP), privind planificarea, monitorizarea si evaluarea performantei.

Scopul proiectului este implementarea la nivelul aparatului central al MFP a unui instrument de management performant, care sa asigure legatura intre obiectivele pe termen lung si actiunile pe termen scurt, intre functiile de top management si cele de executie, intre misiunea & viziunea organizatiei si activitatile sale, asigurand masurarea permanenta si in timp real a modalitatii in care ministerul se indreapta catre atingerea obiectivelor sale strategice.

Grupul tinta al proiectului este format din functionarii publici de executie si managementul Ministerului Finantelor Publice, persoanele care vor introduce si analiza datele furnizate de aplicatia informatica Balanced Scorecard, precum si cetatenii (contribuabilii) care vor avea acces la rapoartele oferite de aplicatia informatica.

Principalele activitati ale proiectului sunt: analiza diagnostic a institutiei, proiectarea si dezvoltarea conceptului Balanced Scorecard la nivelul MFP, dezvoltarea si implementarea aplicatiei software Balanced Scorecard, desfasurarea de sesiuni de formare profesionala cu managerii si functionarii de executie implicati in gestionarea sistemului dezvoltat, evaluarea si imbunatatirea sistemului de masurare a performantei implementat.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 20 luni. Locul de desfasurare al proiectului: Ministerul Finantelor Publice, sediul central din Bucuresti, Romania.

Prin implementarea proiectului se vor obtine urmatoarele rezultate: Analiza diagnostic a MFP, sistemul de management Balanced Scorecard dezvoltat la nivelul MFP, aplicatia informatica Balanced Scorecard – Tablou de Bord, proiectul pilot al aplicatiei informatice Balanced Scorecard – Tablou de Bord, raportul de evaluare a functionarii sistemului Balanced Scorecard, ca urmare a implementarii proiectului pilot, aplicatia informatica Balanced Scorecard – Tablou de Bord implementata la nivelul MFP, formarea profesionala a functionarilor publici: 70 de functionari implicati in operarea sistemului informatic si introducerea datelor primare, 80 de functionari publici de middle si top management care vor utiliza informatiile oferite de aplicatia software BSC, 4 specialisti din cadrul MFP responsabili cu mentenanta aplicatiei software BSC.

Sursa: Ministerul Finantelor Publice

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.