
Liliana C. a dorit sa aduca la cunostiinta publicului pataniile prin care trece ea si familia ei ca sa nu mai treaca si altii prin astfel de experiente traumatizante.
„Problemele financiare mari cauzate de criza, problemele de sanatate ale parintilor si nasterea copilului nostru ne-au adus in imposibilitatea de a plati ratele la masina si ne-au fortat sa renuntam sa mai lucram ca liber profesionisti la mica noastra firma de proiectare. Cu greu, dupa un an de cautari, i-am gasit pe Toader Sorin si Antoaneta Marinescu din Bucuresti, hotariti sa preia contractul de leasing”, povesteste ieseanca.
Ea sustine ca cei doi bucuresteni aveau nevoie urgent de masina si au decis sa incheie un contract de inchiriere pana la finalizarea formalitatilor cu preluarea leasingului. „Epuizati de problemele noastre si de cresterea bebelusului, nu am gasit timp si rabdare pentru a reciti contractul de leasing, stufos si scris cu litere minuscule, asa ca am sunat la Call Center VBleasing pentru a intreba daca avem voie sa facem acest lucru. Ni s-a raspuns «nu ne priveste pe noi, asta e intre voi si ei». Am gasit de cuviinta sa avem incredere in angajatul de la relatii cu publicul, am cerut de la un prieten contractul tip pentru inchiriere si, in sfirsit, am scapat de masina care ne chinuia atit de mult cu ratele ei, gindind ca, in caz de probleme, politia ar interveni imediat. Predind masina, am pierdut 9.000 de euro. Dar macar nu ne mai chinuiau ratele”, continua firul povesti Liliana.
Numai ca timpul trecea, iar cei doi bucuresteni nu dadeau semne ca ar vrea sa preia leasingul la masina, iar ratele ramaneau neachitate. Au facut o prima sesizare la politie anul trecut in septembrie. Fapta a fost incadrata ca „inselatorie si abuz de incredere”, iar masina data in urmarire generala.
Mai multe detalii: www.ziaruldeiasi.ro.