
– contractul de prestari servicii nr. 8/21.05.2009 „Managementul Facilitatii de Asistenta Tehnica”, care cuprinde activitati dupa cum urmeaza:
1). Elaborarea unui studiu privind Facilitatea de Asistenta Tehnica;
2). Elaborarea documentatiei de atribuire pentru acordul-cadru cu operatorii economici;
3). Elaborarea Ghidului solicitantului;
4). Derularea unor campanii de constientizare a potentialilor solicitanti;
5). Evaluarea si selectia solicitarilor de asistenta tehnica;
6). Monitorizarea implementarii tuturor proiectelor finantate in cadrul Facilitatii de Asistenta Tehnica;
7). Verificarea facturilor;
8). Promovarea rezultatelor;
9). Oferirea de informatii referitoare la stadiul de implementare a FAT.
– un acord-cadru de prestari servicii „Facilitatea de Asistenta Tehnica”, avand ca principale activitati:
a) rezolvarea urgenta a blocajelor de natura procedurala si legala legata de implementarea Instrumentelor Structurale, cu caracter orizontal;
b) imbunatatirea in general a functionarii sistemului printr-o serie de analize si studii care sa furnizeze recomandari si linii directoare comune pentru mai multe programe operationale;
c) sprijinirea schimbului de experienta si „bune practici” la nivelul intregului sistem;
d) sprijinirii beneficiarilor si a potentialilor beneficiari in elaborarea/revizuirea unor documentatii de proiect sau de atribuire, care vor fi realizate prin incheierea unor contracte subsecvente.
Facilitatea de Asistenta Tehnica urmeaza a fi implementata pe baza atribuirii de contracte subsecvente pentru subproiectele aprobate la finantare din FAT prin intermediul a trei loturi:
* Lotul 1 – Studii, analize si cercetari;
* Lotul 2 – Asistenta pentru imbunatatirea cadrului de implementare a proiectelor finantate din Instrumente Structurale;
* Lotul 3 – Transfer de expertiza.
Numarul contractelor subsecvente atribuite va fi in functie de solicitarile de asistenta tehnica transmise de beneficiari si aprobate pentru finantare din Facilitatea de Asistenta Tehnica. Pentru fiecare solicitare de asistenta tehnica aprobata se va atribui un contract subsecvent. in vederea obtinerii mai multor detalii privind modul in care va functiona Facilitatea de Asistenta Tehnica (FAT) puteti accesa Anuntul FAT.
„Acordul-cadru de prestari servicii Facilitatea de Asistenta Tehnica” a fost semnat pentru Lotul 1 „Studii, analize si cercetari” si pentru Lotul 3 „Transfer de expertiza” la data de 22.06.2011, fiecare avand o durata de implementare de 24 luni.
Consultand Ghidul Solicitantului intocmit pentru beneficiarii „Acordului-cadru de prestari servicii Facilitatea de Asistenta Tehnica”, veti putea afla informatii legate de transmiterea solicitarilor de asistenta tehnica si tipurile de cheltuieli eligibile.