Scopul intalnirii de la Alba Iulia de la sfarsitul lunii august, a fost acela de a aduce informatii utile despre fondurile structurale, despre proiectele de acte normative cu incidenta asupra mediului de afaceri si despre proiectele de dezvoltare ale zonei.
Evenimentul a reunit institutii bancare, din ce in ce mai interesate de atragerea micilor intreprinzatori drept clienti, dar si companii din domeniul IT&C, ale caror servicii au devenit indispensabile in activitatea curenta a fiecarei firme.
Ofertele prezentate sunt menite sa creasca productivitatea si eficienta activitatii IMM-urilor si adauga valoare produselor si serviciilor acestora.
In cadrul seminarului s-a discutat despre:
– importanta unui parteneriat intre autoritati si intreprinzatori in procesul de modernizarea a sistemului administrativ local, intrucat acestia pot atrage atentia cel mai bine asupra inadvertentelor intampinate;
– dorinta primariei de a avea un parteneriat real cu intreprinzatorii;
– liniile de credit oferite de BCR interprinderilor mici si mijlocii si anume:
creditul pentru activitatea curenta, creditele pentru finantarea investitiilor, creditul pentru investitii financiare, Start-up;
– ajutorul Fondului National de Garantare a Creditelor pentru IMM (FNGCIMM) care garanteaza liniile de creditare, contra unui comision modic;
– solutiile integrate de voce si Internet, webhosting oferite de Romtelecom;
– solutiile de preluare a riscurilor pe care le poate intampina o firma, in activitatea curenta oferite de Generali Asigurari;
– mijloacele prin care o companie isi poate motiva angajatii, detaliate de Sales Reprezentative Sodexho Alliance;
– programele de finantare care sunt derulate de Ministerul pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberale;
– Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala;
– Programul Operational Regional, parte din cele sapte programe operationale elaborate la nivelul Romaniei pentru a oferi finantare nerambursabila pe perioada 2007-2013;
– pasi importanti facuti de Directia Generala a Finantelor Publice Alba pe calea realizarii unei relatii de parteneriat si de sprijinire a intreprinzatorilor in dezvoltarea afacerilor;
– serviciile si produsele oferite de Camera de Comert, Industrie si Agricultura Alba. printre care se numara crearea unei intreprinderi sau a unei noi activitati, informatii pentru initierea si dezvoltarea afacerilor, formarea personalului din intreprinderi si dezvoltarea competentelor acestora.
Seminarul de la Alba Iulia a fost organizat de Templus Advertising Bucuresti, Ministerul pentru IMM, Comert, Turism si Profesii Liberare – Oficiu Terutorial Cluj si Consiliu Local al IMM Alba si face parte dintr-o campanie initiata in urma cu 3 ani, numita „ACTIV INVESTOR”.
Parteneri: BCR, Romtelecom, Generali Asigurari, Sodexho, FNGCIMM, Senior Software, Oriflame, Cramele Recas, Supreme Chocolat.
Parteneri media: Finantare.ro, Ziarul Financiar, Romania Libera, Informatia de Alba, Ulpia Jurnal, Ziarul Strada, ONE TV, Atlas FM, Radio Eveniment, www.alba-news.info, Smart Bank, Smart Financial, Bani si Afaceri, Comunicate Media.
Detalii pe www.templus.ro