Oligama Management, in colaborare cu Project Europa Regional organizeaza sesiunea de training intensiv: Probleme si bune practici in implementarea legislatiei privind Achizitiile Publice.
Cursul se adreseaza personalului din conducere si responsabililor din organizatii (publice si private) implicate in procesul achizitiilor publice sau care deruleaza proiecte cu finantare publice interna si externa.
Trainingul are un pronuntat caracter practic, cu studii de caz privind situatii exceptionale aparute in practica achizitiilor publice, cu prezentari dinamice si interactive. Va fi sustinut de specialisti cu experienta din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achzitiilor Publice.
Tematica este urmatoarea:
1. Sistemul national de achizitii publice;
– Relatia autoritati contractante si ofertanti;
– Tipuri de contracte – proceduri de achizitii publice.
2. Experiente si situatii exceptionale aparute in domeniul achizitiilor publice, in estimarea valorii contractelor atribuite, in asigurarea publicitatii, in derularea procedurii de achizitii publice, in finalizarea procedurii si monitorizarea contractelor.
3. Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice – O.U.G. nr. 94/2007.
Cursul va avea loc in perioada 29 – 30 noiembrie 2007, intre orele 9.00-17.00, in cladirea Uzinexport, b-dul Iancu de Hunedoara nr.8, mezanin, sect. 1, Bucuresti.
Costul cursului este de 800 ron cu TVA inclus (include costul suportului de curs si al studiilor de caz). La sfarsitul cursului se va elibera de catre Oligama Management un certificat de participare.
Reducerea taxei de participare cu:
– 15% pentru inscrieri si plati efectuate pana la 23.11.2007;
– 10% pentru mai mult de doip articipanti din aceeasi organizatie.
Daca sunteti interesati sa participati la acest seminar, va rugam, sa ne contactati la numarul de telefon: 031.805.42.91/92 sau sa ne trimiteti un mail la adresa: [email protected] pentru a va trimite formularul de inscriere.