2008 a fost un an grozav pentru consultantii nostri. Cea mai buna dovada in acest sens este faptul ca multi dintre clientii nostri ne-au solicitat si mai multe servicii; am lucrat, de asemenea, si pentru multi clienti noi; echipa noastra a crescut cu 50% fata de decembrie 2007, iar in ceea ce priveste cifra de afaceri si profitul – suntem mandri de ceea ce am realizat.
Majoritatea proiectelor noastre s-au axat pe transformarea companiilor: transformarea functiei de achizitii si stocare pentru o companie importanta din domeniul petrolier, analiza si setarea indicatorilor cheie de performanta in managementul imprumuturilor pentru o banca, reorganizarea sistemului de management al performantei pentru un important furnizor de utilitati, analiza si remodelarea procesului de vanzari pentru o mare companie farmaceutica, evaluarea echipei manageriale si de vanzari a unui distribuitor de dispozitive electronice, restructurarea unei companii romanesti importante de retail, audit de securitate IT pentru diverse banci – sunt doar o parte dintre proiectele noastre.
Si se pare ca mai conteaza un lucru, care, surprinzator, se aplica fiecarei companii. Daca angajatii sunt fericiti, atunci si clientii vor fi fericiti. „Din punct de vedere al pietei, logo-ul si cuvintele frumoase nu conteaza atat de mult ca straduinta, pasiunea, excelenta si energia pe care o pui in a-ti face clientii sa aiba succes”. (www.ensight.ro).
Mai jos e o lista a raspunsurilor pe care le-am primit:
1. Work hard – play hard.
2. Pentru ca in doi ani nu am avut timp sa ma plictisesc de ceea ce fac.
3. Imi place adrenalina pe care o implica meseria de consultant – cred ca sunt multi cei dependenti de aceasta stare.
4. Ma gasesc in situatii care de regula nu se intampla intr-o companie – pot face lucruri pe care in mod normal nu le-as face.
5. Pentru ca pot sa fac lumea mai buna prin abordarea mea etica. Pentru ca pot sa-i ajut pe cei din jur sa faca un pic mai bine ceea ce fac.
Mai multe detalii: www.ensight.ro